Er det bare meg..?

Lena Levegg

Forumet er livet
.. eller har det kommet veldig mange obsternasige nye brukere her inne 

Eller har heeele gjengen byttet nick [8|]

Jeg,som vanlig,har ikke med meg hjernen her inne på bv så det er sjelden (om ikke aldri) jeg legger merke til nye brukere..haha faktisk..[:-]

ORIGINAL: ¤Svinmerra¤

[:o]

huh?  følte du deg truffet

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Hehe, enig med deg Lena Levegg[:D]
lagt merke til det jeg å[:-]

send meg pm da hvis noen mener det er meg... jeg har i såfall ikke tatt hintet enda...[8D]

ORIGINAL: Lena Levegg

[:D]

Nei, egentlig ikke. Akkurat denne gangen tror jeg at noen har oppført seg mer fittete enn meg! [:D]

ORIGINAL: hirly

send meg pm da hvis noen mener det er meg... jeg har i såfall ikke tatt hintet enda...[8D]

hehe.. jeg er ikke obervant nok til å huske nickene, så jeg aner ikke.. [8|] men jeg pleier å vite hvem som har de
krasseste svarene, og det er plutselig en hel haug med andre som kommer med de [:-]  blir forvirra jeg da vettu!

fittete folk vil jeg kalle obsternasig ja [8D]

ORIGINAL: Tøsa

Nei har bare slettet gamle innlegg, så er nok ikke ny[8D]

Vet hvem du er da Tøsa [8D] hahaha..

ORIGINAL: MiniSatan

fittete faktisk!

Leste du ikke den tråden du kanskje?? hahaha.. godt å DEG her forresten, gamle ørn

ORIGINAL: CougarTown

hehe.. jeg er ikke obervant nok til å huske nickene, så jeg aner ikke.. [8|] men jeg pleier å vite hvem som har de
krasseste svarene, og det er plutselig en hel haug med andre som kommer med de [:-]  blir forvirra jeg da vettu!

fittete folk vil jeg kalle obsternasig ja [8D]

da tror jeg ikke det var meg du mente.. ser ikke på meg sånn ihv..

Alltid sånn da, at noen kommer å bruser med fjærene. Men de blir like fort sure, og så er de borte igjen. [:D]

ORIGINAL: Labambie

Alltid sånn da, at noen kommer å bruser med fjærene. Men de blir like fort sure, og så er de borte igjen. [:D]

Også finner du de gjerne på et terminforum der de forteller hvor jævlige folk på Generell er! [:D]

Jeg har vært medlem siden 2006 på babyverden, men aldri våget meg inn på forumet før i år[;)][:)] Har alltid vært litt innom men tenkt " ååå skummelt" og forlatt siden XD

Så er egentlig ikke ny, men det står nytt medlem fordi jeg nettopp har begynt å poste innlegg ^^

[:D]

Nei, egentlig ikke. Akkurat denne gangen tror jeg at noen har oppført seg mer fittete enn meg! [:D]
[8D]

ORIGINAL: Labambie

Også finner du de gjerne på et terminforum der de forteller hvor jævlige folk på Generell er! [:D]

Hahahahaha... been there done that [:o] [8D] 

Vi skal vel alle gjennom denne trassen før vi er voksne nok til å lære oss reglene for generelt, også kan vi være med å disse alle nye som
prøver å lære oss at vi skal være snille med hverandre og respektere andres meninger osv..  er det rart jeg er bv addict??

Back
Topp