Er det bare meg???

TITTIN72

Forumet er livet
...som får halsbrann av alt for tiden?

Uansett hva jeg spiser eller drikker så kommer denne grusomme brenne-følelsen stigende...blæh!!![&:]
Drikker Gaviscon, spiser lovehearts og mandler og gulrøtter...men sukk, hjelper kun en yderst liten stund jo...[8|]

Forslag???

Jeg får det på kvelden uansett hva jeg har spist, tar da litt mer gaviscon enn det som står også drikker jeg melk rett etterpå, det pleier å hjelpe på meg [:)]

Men i dag kjente jeg halsbrannen etter jeg hadde spist en halv rosinbolle på cafè, men det gikk heldigvis over [:)]

Kommer masse hår på hodet til babyene da, det er jo en trøst etter den pyton halsbrannen [;)]

(kjerringråd: de som har mye halsbrann føder babyer med masse hår)

jeg har begynt å få det når jeg legger meg, eller legger meg ned [:'(] kjøpte sånn Gaviscon i dag og håper det hjelper for det er forferdelig ubehagelig [:'(] fysj

jeg har medfødt reflux ( som er iiiille nå i svangerskapet), samme som min pappa og farfar, og vi har alle erfart at kulturmelk/surmelk er det beste mot dette faktisk! og veldig ufarlig for oss gravide:) så det anbefaler hjeg!:)

har hørt at d hjelpe med sitron... vet ikje da, har ikje prøvd.
Myten om halsbrann og barn med masse hår tviler jeg på stemmer.
mamma fikk jo baby igår, hu har hatt kjempe møkje halsbrann, og babyen hadde nesten ikje hår

du er ikke alene! [:'(][:'(][:'(]

Nei!!! Jeg får det av absolutt ALT jeg har i meg!! Tilogmed vann [:'(]

fysj!!

ORIGINAL: jk81

Jeg får det på kvelden uansett hva jeg har spist, tar da litt mer gaviscon enn det som står også drikker jeg melk rett etterpå, det pleier å hjelpe på meg [:)]

Men i dag kjente jeg halsbrannen etter jeg hadde spist en halv rosinbolle på cafè, men det gikk heldigvis over [:)]

Kommer masse hår på hodet til babyene da, det er jo en trøst etter den pyton halsbrannen [;)]

(kjerringråd: de som har mye halsbrann føder babyer med masse hår)

Det stemte ikke her når storebror ble født ihvertfall [:)]

Ja, sliter mye med halsbrann uansett!
Men drikker ofte et glass melk, så hjelper det litt værtfall.

jeg har det også sånn for tiden, å kan meddele at det er fordi lukkemuskelen til ettelleranet i kroppen blir svekket under graviditeten, eller noe sånt, å det er det som gjør det.. ubehagelig grusomt

ORIGINAL: MamsenTilLucas

Nei!!! Jeg får det av absolutt ALT jeg har i meg!! Tilogmed vann [:'(]

fysj!!

Sånn er det her også, ingenting hjelper.[:'(]

Jepp.. uannsett hva.. [8|] Driter i hva jeg spiser nå, tar det bare som det kommer [8D][&:]

eg tygge novalucid mot halsbrann, det hjelper. melk hjelper også litt.

Jeg får det på natta. Grusomt!

Så jeg "sitter" mer å sover nå... To puter og ei dyne under hodet[:-]

off, de siste dagene har jeg også vært veldig plaget.. [:'(][:'(][:'(] Akkurat nå sitter jeg å holder på å kaste opp av det.. men klarer meg.. Pappa kommer med noe Nyco til meg om 5 min heldigvis..

Idag forspiste jeg meg på is og polarbrød og drakk cola.. så jeg får skkylde meg selv idag..
blir bare små måltider heretter.. Men ikke lett når man er sååå sulten og sluker maten..[8D]

Her tygger jeg link som bare det, helt ufarlig for oss og babyen. Har aldri opplevd at jeg
ikke blir kvitt halsbrannen med det og jeg sliter max med halsbrann..

Ære være link[;)]

halsbrann er EKKELT!!

Får det heldigvis ikke hele tiden. Har du prøvd frutin som man får kjøpt på helsekost??

STOR KLEM TIL DEG!!

her var det en del ting jeg ikke har prøvd - så tusen takk alle søte juni-damer!! må ut å handle litt av hvert i morgen før påske-stengt jeg da...[;)]

Her føels det ut som om uansett hva jeg spiser så blir det halsbrann.. Middag er vanskelig å finne på nå for det meste skaper halsbrann..

Melk er det som har hjulpet meg emst nå. Et glass melk. :)

Bank i bordet- idag har det vært faktisk ganske så bra!! :)

Back
Topp