Er det bare meg som sliter nå?

Selv om jeg kjenner stikk av misunnelse for at du allerede har fått din baby er det veldig godt å høre at alt er mye bedre :Heartred Og jeg er selvfølgelig glad på dine vegne for at du har fått babyen og at du har det mye bedre, det er faktisk godt å kjenne at man kan være glad på andres vegne samtidig som man er litt misunnelig. Og det gir meg masse håp om at dette kjipe skal gi seg for min del også når jeg får baby i armene mine :love017
Følelser er heldigvis ikke enten eller bestandig, men ofte samtidighet.
Jeg kjenner også at bekymringene for depresjon er ikke like langt fremme i pannebrasken lenger. Så tusen takk for at du også deler hvordan det kan være :Heartred
Var ikke meningen å gjøre deg misunnelig, men skjønner det veldig godt. 2 venner av meg fikk baby 4 og 2 uker før meg. Når jeg hadde det som tyngst. Og det var ikke enkelt, selv om jeg viste at babyen min burde vente. For æ komme over prematurgrensa ❤️ glad på andres vegne. Men også vanskelige følelser når en sliter sånn. Men håper du kan oppleve en superfin fødsel, og at du får det mye bedre kort tid etter baby er ute ❤️ det var samme etter storesøster kom også. Jeg var i såååå god form når baby var ute. Fordi jeg hadde hatt et sinnsykt tungt svangerskap på slutten med hun også.

Altså. Alt er ikke en dans på roser nå heller. Søvnmangel, såre bryster. Og barseltårer. Men det er en helt annen slitenhet enn før fødsel. Og en mye bedre slitenhet ❤️
 
Back
Topp