Er det bare meg som har "mista"symptomene?

drømmespiren

Andre møte med forumet
Hadde tidligere skikkelige mensmurringer, periodevis kraftige stikkinger i livmor og kvalme. Nå i helga har dette forsvunnet helt... kjenner jeg blir nervøs av dette altså. Normalt? Til og med mine ømme pupper er avtagende . Følte meg tryggere når jeg faktisk kjente noe... er 5+1 i dag
 
Hei, jeg følte det på samme måte..hadde ikke så veldig mye kvalme eller noe fra 5+1 til 5+3..mine symptomer var mer at jeg var mer trøtte og hadde tunge bryst. Ikke mye kvalme..er 5+4 idag og symptomene har kommet tilbake. Ble nervøs da symptomene minket, forstår deg godt, men prøv å slappe av[emoji4] dette skal gå bra.
 
Det er normalt att symptomer kommer og går, men skjønner att man kansje blir litt nervøs når det skjer. :) Bare prøv og tenk litt positivt, mange som ikke før noen symptomer før rundt uke 6. Før du vet ordet av det ligger du over doskålen og sku heller ønske att symptomene trappet litt ned igjen :p
 
Føler alle har forskjellige symptomer, må bare tenke at det er veldig individuelt og at det kan gå opp og ned. Tenker at man ikke trenger være like dårlig HVER dag :p Dette går bra, prøv å tenke på noe annet ;)
 
Mine forsvant ca uke 5. Har ømme pupper, men lite annet. Kommer nok sterkere tilbake snart.
 
Back
Topp