Er det bare meg igjen?????? :(

*tyst*

Andre møte med forumet
Føler at alle enten har fått før tiden, eller ligger å føder nå!

Er det bare jeg som ikke har fått enda? Har termin imorgen, og eeeeer så lei!
Alle i juli gruppen og noen fra agust hjemme å har fått, alle før termin. Detta er rare greier! Jeg er vant til å føde FØR termin, og nå er jeg søren meg over 40 uker!

Vil ha jeg å!!!!! Håpe håpe håpe at noe skjer!

Gratulerer til alle som har fått altså:) Små missunnelig her jeg sitter, hehe

Vil få igang detta! #.mann er tydeligvis en staing!

*tyst*
 
Er her jeg og.. Møkka lei.. 4 dager over termin i dag og null tegn på at det vil skje noe..
 
jeg er her jeg å.... 10 dager på ovetid:(
 
Er her enda eg og. Hadde termin i går. Gikk 9 dager over med førstemann, så er forberedt på det denne gangen og. Men hjelpe meg så lei eg er!! Vil få detta overstått no!! Har begynt å grua meg til fødselen dei siste dagane, redd for smertene og for at babyen skal være stor.. Håper det går fort og greitt!!
 
Er her jeg også. To dager igjen til termin og jeg som hadde håpet på to uker før :p leeiii
 
termin i dag og lite på gang, så man sitter her. veldig lei, men ka skal man gjøre.   gidder ikkje ta så hardt i med kjærringråd, sparer heller på energien
 
Er her jeg også - startet uke 41 i dag, og er veeeeldig klar for å møte junior. Men skal lytte til ms.bonitas råd og forføre min kjære i helgen...og satse på at det gjør susen! :-)

Lykke til alle sammen - vi får håpe at våre nurk satser på å bli helge-babyer!!

 
jeg er 1 dag over termin nå og venter fortsatt :) masse lykke til alle dere andre som venter :D
 
Venter jeg også, dag 3 på overtid nå og kjempelei av å vente, så krysser fingrene for at det blir fødsel på oss alle snart :)
 
Det var såpass med folk som venter ja..."godt" jeg ikke er alene, men leit at ting ikke skjer så fort som vi ønsker:)

Håper dere alle får møte bebippene snart, er svæært klar for å bli ferdig!
Stakkars besteforeldre som har de andre ungene i hytt og pine for at noe kan skje, kommer jo til å bli sprø av all ventingen de å:) hehe

Startet å telle rier istad, men det varte bare i 2 timer, og nå er det dødt igejn....aaaarrrrg!!!

krysser fingrene for oss alle at dette er helgen for oss:)

*tyst*
 
Hei, jeg har født, men han kom en uke etter termin, så ikke alle kommer før termin nei :)
Jeg var utrolig lei og frustrert på slutten, kom noen tårer ja :) Men så kom han endelig ut :)
Lykke til i innspurten alle sammen :)
 
Er ti dagar på overtid... sist fødte eg "berre" 4 dagar over, i morga blir det igangsetting om ingenting har skjedd... Det går altså ann,, du er ikkje aleine ;)
 
Lite som skjer her å! En dag på overtid, så er innstilt på at jeg kan komme til å gå en uke til, men dagene blir brått lengre så fort man passerer termindato!!
 
Back
Topp