Er det bare meg eller......

Linka

Gift med forumet
finnes det faktisk andre der ute som ikke er plaget med kynnere eller magekramper??? Syntes at hvor enn jeg leser er det mammaer som har dette. I mitt første svangerskap hadde jeg en liten stikking i ryggen, men aldri noe bemerkningsverdig. Slimproppen gikk natten før fødselen (hadde sex og ror det gjorde utslaget) Gutten min kom 10 dager på overtid. Er ikke det at jeg ikke er happy, men lurer fælt på om jeg er unormalt heldig bare.

Hvordan går det med dere???
Klemmer fra januarmamma

lite kynnere og magekramper.. men merker noen ganger at det strammer seg litt..
Det skal visst være like bra det, ifølge jordmora mi ;)

Litt stramminger, men vet ikke helt om det er kynnere eller om det er Vetle som presser og herjer der inne!!! [:D] tror nok det er kynnere noe av det, og det skal være bra! Da forbereder kroppen seg - trener.... Jeg har det egentlig helt toppers, jeg, selv om jeg har STORE problem med å finne sko for tiden! Nytter ikke å gå i "sandaler" nå når vinteren nærmer seg.... På leit på leit......

Jeg har masse kynnere og tror slimproppen min gikk i natt.
Men legen sa jo mer kynnere jo lettere fødsel så jeg ser positivt på det [;)]
Elllers merker jeg ikke så mye til graviditeten

Jeg har masse kynnere nå, kan ikke lee meg stort før det strammer seg og blir litt vondt nederst i magen og lysken..Det er litt plagsomt.

Blir litt nervøs når jeg går i butikken og jeg får en skikkelig runde med kynnere, føler at jeg må sette meg et sted å vente på at det skal gå over.

Jeg hadde ingen kynnere i mitt forrige svangerskap, ikke antydning en gang, men denne gangen har det vært ekstremt mye. Er vel litt forskjellig fra person til person og hvor følsom livmoren er osv. Greit å høre at fødselen kan gå lettere hvis man har mange kynnere, men forrige gang gikk det fort og greit med meg til tross for manglende kynnere i forkant. Du er nok heldig som slipper, for det er utrolig plagsomt!!

Hvor lenge er det vanlig at kynnere varer?? Jeg syns mine har en tendens til å holde seg der litt lenge.. Kan gå minutter på minutter uten at det gir seg. Og verre har det blitt nå den siste uken[:@][:@]

Tror de kan vare over ett minutt, det har de iallefall gjort på meg i flere måneder. Er i uke 34 nå, men nå i det siste har de blitt vondere, dvs sterkere menssmerter i korsryggen og "rundt hele". Nå kan jeg knapt gå opp en liten bakke før det begynner og jeg merker at det kommer straks jeg anstrenger meg litt. Er nok vanlig at de tiltar litt i styrke og lengde mot slutten slik som du er nå Løven. Irriterende er det uansett, for man blir ganske hemmet i hverdagen når man stadig må stanse opp og vente på at det skal gå over.

Den her gangen har æ masse kynnere. men ikke m ho første... da kjente æ nesten ingenting litt stikking av o til, men nu trenger æ bare reise mæ så strammes det... Sist la æ på mæ 30kg, hergangen og hittil 11kg, kanskje det er noe å si, vet ikke??

Ja det er ganske kjedelig å måtte stoppe opp hver gang det knytter seg, uannsett hvor en er...blir litt nervøs for at ting er i gang også jeg.

ORIGINAL: terese

Tror de kan vare over ett minutt, det har de iallefall gjort på meg i flere måneder. Er i uke 34 nå, men nå i det siste har de blitt vondere, dvs sterkere menssmerter i korsryggen og "rundt hele". Nå kan jeg knapt gå opp en liten bakke før det begynner og jeg merker at det kommer straks jeg anstrenger meg litt. Er nok vanlig at de tiltar litt i styrke og lengde mot slutten slik som du er nå Løven. Irriterende er det uansett, for man blir ganske hemmet i hverdagen når man stadig må stanse opp og vente på at det skal gå over.

Back
Topp