Er det bare jeg

*bølla*

Gift med forumet
Som har dårlig råd?

Ser på alle trådene her om dere som kjøper alt mulig.
Vi har knapt nok penger til å kjøpe de mest nødvendige ting som mat, bleier o.s.v.

Nei vi har dårlig råd også, og som selvstendig næringsdrivende mister jeg jo alle kundene mine ettersom jeg har vært så mye syk siste 2 mnd.

Nei, her kjøpes kun det som trengs..
Det er veldig sjeldent jeg handler bare for å handle..

nei,det er du ikke alene om..
har rå dårlig råda nå ja, gleder meg til jeg kommer meg ut i jobb igjen[:)]

Har ikke supergod råd, men prøver å prioritere ting til meg selv også.
Hvis du tenker på den shoppetråden?

Nei ,du er ikke alene...har dårlig råd som pokker.

Vi har ikke god råd akkurat. Sist vi satt opp budsjett hadde vi vel 1500 igjen etter at regninger og mat var betalt. Men jeg fikk noe igjen på forsikring pga kreften så litt mer har vi nok i månden nå. Men har satt av til julegaver og vi kjøper ikke så dyre julegaver og heller ikke til så mange.

Nja. Jeg liker i grunn ikke å shoppe så jeg sparer heller det jeg har[:)]

ORIGINAL: fairy

Har ikke supergod råd, men prøver å prioritere ting til meg selv også.
Hvis du tenker på den shoppetråden?

Ikke bare shoppetråden, men hva ungene har fått i kalender, sydenturer.
Vi har ingen penger til at jeg kan prioriere ting til meg selv. Selv når det gjelder mat må vi finne billige løsninger, men mat må vi jo ha.

ORIGINAL: ToSmå2010

Nei, her kjøpes kun det som trengs..
Det er veldig sjeldent jeg handler bare for å handle..

sign[:)]
blir nok lettere å unne seg litt når jeg begynner å jobbe. foreløbig klarer vi oss på en lønning og vi eier hus, bil, to barn, hund

Nei ikke denne måneden men neste månede blir tøff siden jeg har ligget syk nå 3 uker ,så har jeg ikke vert satt opp til så mangen vakter den perioden , så desember blir knall hard men sparer hver kr nå så håper det strekker til [:)]

Har ikke veldig god råd vi heller dessverre. Blir ikke noe bedre nå i jula, pluss at babyen skal ha en  del ting..

Dere er langt fra de eneste... må si at jeg faktisk er glad jeg ikke har barn akkurat nå!! sliter nok med å få i oss litt mat her og andre nødvendige ting!!
håper bare neste mnd kan bli litt bedre[8|]

Neida. Vi er i klubben vi også.. Først de siste par mnd det har rettet seg litt. Vi betaler mer i husleie enn min lønn.. Savner i grunn ikke noe. Vi har mat i skapet og klær på kroppen. Jeg kjøper klær til meg selv en eller to ganger i året, eller til spesielle anledninger og mannen enda sjeldnere. Prioriterer heller ungene. Kjøper klær på H&M og er fornøyd med det. Eneste grunnen til at ungene har Reima-dresser er fordi mamma kjøpte det i julegave til dem i fjor. [8D]

JEG har dårlig råd.... Ikke min mann, men jeg lever fra hånd til sjokkis på Narvesen...[&o]
Men håper vi går i pluss i julegavene[:D]

Dårlig råd, ja... Tell me about it [&o]

Back
Topp