er det bare jeg..

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
som syns det er tidlig å pakke sykehusbaggen? syns så mange virker så stresset med den... Er det fordi det er så langt til sykehuset? skjønner liksom ikke at man skal trenge så utrolig mye. Ikke skal vi være der så lenge heller, 2-3 dager er det ikke? Kiosk har de der og familie har vi i tilfelle noe er glemt![8|][8|][8|]

hmmmm.... syns det virker så lenge til. Hadde sikkert pakket den hvis min slimprpopp hadde gått! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Hvilken bag bruker du?

oj... Det er plass til mye der. Har funnet frem en bag nå, har gitt opp og skal begynne pakkinga [;)]. Kan jo bare begynne siden jeg suller her hjemme uansett!

Jeg kommer ikke til å pakke noe før jeg drar ned til fastlandet uansett.. i uke 35.. Men da vil jeg jo gjøre ting klart da, siden det bare er 5 uker igjen.. Kommer til å pakke joggeklær, underklær og toalettsaker liksom.. Er det noe jeg mangler så drar bare mamma ut å kjøper det til meg.. [:)] 
Kommer stort sett til å pakke som om jeg skulle vert på helgetur liksom.. [:D] MED litt babyutstyr..

Jeg har såvidt begynt å plukke ut hentesett til babyen (fordi det er gøygøygøy [:D]), men jeg har ikke tenkt å stresse med resten ennå. Føler at jeg har så lite klær som det er at jeg ikke kan unnvære noe i 8-10 uker. [&:]

Vi bor 5 minutters gange fra sykehuset, så jeg ser ikke for meg den største kofferten:) Vi kødder litt med "å forberede reisen til sykehuset" her  hjemme.. Vel, skal ikke være for tøff i trynet heller, da..

Termin 29.sept

Back
Topp