Er det bare jeg?

Jeg har bare skumlest litt. Jeg var mest nyskjerrig på dagboken.

Jeg er ikke rasist eller i mot muslimer eller andre religioner enn min egen, men jeg er uviten om  mye og har som mange andre en liten grad av fremmedfrykt og har nå blitt påminnet om å skjerpe dette fordi jeg vil være en person uten fordommer og frykt for det ukjente.

Det jeg merker etter de få linjene som er blitt lest, er hvor mye jeg ønsker å vise at han tar feil. At han er alene!

Jeg kjenner også at jeg blir irritert når mennesker stiller spørsmål om politiet og hvorfor ting tok så lang tid. Alle hjelpemidler har hatt sine øvelser, men uten erfaring i en slik situasjon så er det nok mye som kunne blitt gjort anderledes den dagen og jeg er sikker på at alle gjorde det dem kunne da det sto på!

Kosinus skrev:

*lykkeligst* skrev:

Kosinus skrev:
Jeg interesserer med for alle aspekter i denne saken og sliter veldig med å forstå hvordan dette kunne skje av et menneske. Derfor tar jeg til meg all info jeg kan få.

Vunnet? I sitt hode har han alerede vunnet .og ville stille opp i retten i uniform sier vel bare litt om hvilken glede han tar av dette.Det er forsatt et "spill"for han.

Man bringer ikke noe budskap videre.for det er ikke noe budskap i det han vil fortelle.
Alle friske mennesker skjønner jo det.!

Men du gjør jo det, for du la jo ut linker til sider med manifestet og video i et annet innlegg her...

Vil man lese en smart men gal manns verk, kan man jo like gjerne lese Mein Kampf.

Ser DU på det han har skrevet som et budskap?Hadde du altså trodd på det han skriver om du hadde lest det?

Det er jo et budskap. Det er jo ikke til å komme unna, men man må jo ikke tro på alle budskap man leser...
Jeg har lest litt av det gjennom nyheter, og nei, jeg tror ikke på det han skriver. Men det er det jo sikkert mange som kan, så derfor ser jeg ingen grunn til å spre manifestet videre.

*lykkeligst* skrev:

Kosinus skrev:

*lykkeligst* skrev:

Kosinus skrev:
Jeg interesserer med for alle aspekter i denne saken og sliter veldig med å forstå hvordan dette kunne skje av et menneske. Derfor tar jeg til meg all info jeg kan få.

Vunnet? I sitt hode har han alerede vunnet .og ville stille opp i retten i uniform sier vel bare litt om hvilken glede han tar av dette.Det er forsatt et "spill"for han.

Man bringer ikke noe budskap videre.for det er ikke noe budskap i det han vil fortelle.
Alle friske mennesker skjønner jo det.!

Men du gjør jo det, for du la jo ut linker til sider med manifestet og video i et annet innlegg her...

Vil man lese en smart men gal manns verk, kan man jo like gjerne lese Mein Kampf.

Ser DU på det han har skrevet som et budskap?Hadde du altså trodd på det han skriver om du hadde lest det?

Det er jo et budskap. Det er jo ikke til å komme unna, men man må jo ikke tro på alle budskap man leser...
Jeg har lest litt av det gjennom nyheter, og nei, jeg tror ikke på det han skriver. Men det er det jo sikkert mange som kan, så derfor ser jeg ingen grunn til å spre manifestet videre.

HAN tror det er et budskap ja,Men oss som relativt oppegående mennesker skjønner jo at dette ikke har noe i seg! Ergo,han har ikke vunnet noen ting.
Å de galningene du er redd skal lese dette,har lest det for lengs.
Det ligger lett tilgjengelig over ALT på nettet.

Tror ikke han vinner på noen som helst måte uansett hva folk gjør.
For noen er det interessant å lese og få svar på hvorfor noen kan gjøre noe sånt.
Han har tapt uansett.

Madinka skrev:
Jeg får med meg utdrag i media, men jeg har ellers ingen interesse av å lese dette. Så  du er ikke alene :-)

Han fjompen kommer uansett aldri til å få vite hvem og hvor mange som har lest manifestet. Så for han er det ett fett.
Han har nok en tilhengerskare, og de kan nok manifestet utenat nå.

Hvis man skulle lukkt øynene for alt som er vondt, fælt og unødvendig så hadde det blitt en håpløs verden som ikke gikk fremover

nemi.marselia skrev:
kunnskap er makt mener jeg.
hjelper lite å stikke hode i sanden, ting forsvinner ikke bare for en ikke vil vedkjenne seg det.
Ja jeg har lest det manifestet, sett videoen lest mye skrevet på nett av han og "likesinnede"

men jeg vil ikke dele det ut overalt da.

Kan ikke annet enn å signere, jeg leser det han har skrevet, dog, jeg kommer ikke til å lese de sidene med planlegging veldig nøye... De er ikke grunnen til hvorfor jeg leser det...
Jeg leser det fordi jeg vil vite hvordan han tenker, jeg vil vite hvordan politiske meninger denne mannen faktisk har, uavhengi av om han drepte noen eller ikke....
Jeg leser veldig ofte ting som handler om politikk, samme hvem som har skrevet det, om det er han, hitler, eller den vanlige mannen i gata, fordi jeg er veldig opptatt av politikk, og vil lære...

nemi.marselia skrev:
kunnskap er makt mener jeg.
hjelper lite å stikke hode i sanden, ting forsvinner ikke bare for en ikke vil vedkjenne seg det.
Ja jeg har lest det manifestet, sett videoen lest mye skrevet på nett av han og "likesinnede"

men jeg vil ikke dele det ut overalt da.

Kan ikke annet enn å signere, jeg leser det han har skrevet, dog, jeg kommer ikke til å lese de sidene med planlegging veldig nøye... De er ikke grunnen til hvorfor jeg leser det...
Jeg leser det fordi jeg vil vite hvordan han tenker, jeg vil vite hvordan politiske meninger denne mannen faktisk har, uavhengi av om han drepte noen eller ikke....
Jeg leser veldig ofte ting som handler om politikk, samme hvem som har skrevet det, om det er han, hitler, eller den vanlige mannen i gata, fordi jeg er veldig opptatt av politikk, og vil lære...

Back
Topp