Er det bare jeg?

*lykkeligst*

Forumet er livet
Som ikke laster ned og leser manifestet til gærningen? Virker som "alle" på facebook har gjort det iallefall. Jeg tenker litt sånn at da har han vunnet. Han vil jo ha dette frem i lyset, og jeg ser ingen grunn til at jeg skal lese og sitere det. Hvorfor hjelpe han å få frem budskapet?

nei jeg har ikke lastet ned og lest det. har bare fått med meg det som står på vg osv og det som er i nyhetene. jeg gidder ikke sitte hjemme og lese 1500 sider med galskapen hans og hva slags planer han har hatt. helt sykt

Jeg får med meg utdrag i media, men jeg har ellers ingen interesse av å lese dette. Så  du er ikke alene :-)

enig med deg! da vinner han jo! Det han ønsket med dette var jo  få frem sitt budskap!
ikke gi han den lykken! det fortjener han ikke!

Nei, det er nok rimelig mange av oss som ikke leser det! Er mer den forståelsen jeg har.. :)

Nei, vet du hva, jeg bedre ting å bruke tiden min på enn å lese manifestet til en gal mann..

Jeg interesserer med for alle aspekter i denne saken og sliter veldig med å forstå hvordan dette kunne skje av et menneske. Derfor tar jeg til meg all info jeg kan få.

Vunnet? I sitt hode har han alerede vunnet .og ville stille opp i retten i uniform sier vel bare litt om hvilken glede han tar av dette.Det er forsatt et "spill"for han.

Man bringer ikke noe budskap videre.for det er ikke noe budskap i det han vil fortelle.
Alle friske mennesker skjønner jo det.!

Kosinus skrev:
Jeg interesserer med for alle aspekter i denne saken og sliter veldig med å forstå hvordan dette kunne skje av et menneske. Derfor tar jeg til meg all info jeg kan få.

Vunnet? I sitt hode har han alerede vunnet .og ville stille opp i retten i uniform sier vel bare litt om hvilken glede han tar av dette.Det er forsatt et "spill"for han.

Man bringer ikke noe budskap videre.for det er ikke noe budskap i det han vil fortelle.

Men du gjør jo det, for du la jo ut linker til sider med manifestet og video i et annet innlegg her...

Vil man lese en smart men gal manns verk, kan man jo like gjerne lese Mein Kampf.

Jeg orker ikke lese en gal manns tanker og ideer, så det har jeg ikke gjort og kommer heller ikke til å gjøre.... Syke, syke mannen.....

Det har vel ingenting med å gjøre om han "vinner" eller ikke.

Vi kommer til å stå der som noen dumme naut når det i fremtiden sprenges i hytt og gevær og vi kommer ikke til å skjønne en dritt fordi vi ikke ville "støtte" han ved å lese oss opp på hvordan han tenker.

Kunnskap er makt!

Herregud, han har da ikke vunnet noen verdens ting selv om folk leser makkverket hans.

Jeg har ingen grunn til å ville lese den dritten. Heller ikke har jeg grunn til å "prøve å forstå" hvorfor han har gjort som han har gjort.

Han har feil i alt han tror og mener, og ingenting jeg leser kan få meg til å tro på noe av det han mener, eller rettferdiggjøre hans massemyrding.

For meg er han en liten lusing, som ikke jeg gidder å bruke noen sekunders, heller ei minutts/timer av min levetid og prøve å forstå.

Det er umulig. 

Jeg kan ikke på noen måte sympatisere med et slikt menneske, dog. jeg kan heller ikke forstå.

kunnskap er makt mener jeg.
hjelper lite å stikke hode i sanden, ting forsvinner ikke bare for en ikke vil vedkjenne seg det.
Ja jeg har lest det manifestet, sett videoen lest mye skrevet på nett av han og "likesinnede"

men jeg vil ikke dele det ut overalt da.

Dramadama skrev:

Vi kommer til å stå der som noen dumme naut når det i fremtiden sprenges i hytt og gevær og vi kommer ikke til å skjønne en dritt fordi vi ikke ville "støtte" han ved å lese oss opp på hvordan han tenker.

Kunnskap er makt!

Jess ! :) Kanskje ikke dere vil forstå hva som skjer i hode hans, men jeg vil ønsker og ha med meg alt jeg kan ta med meg. Rett og slett for og få en slags forståelse. Ikke av det han har gjort, men av hva han har tenkt. Bedre enn og lukke øya og late som ingenting.
Hele Norge kommer til og huske han resten av livet uansett. Ikke bare ofrene, men også han.

Har ikke gjort det, og kommer ikke til å gjøre det heller.

Dramadama skrev:

Kunnskap er makt!

Ja jeg vil heller få med meg mest mulig.tanken om at han har vunnet streifer meg ikke.For dette han har laget beviser bare hvor dum han er!En tulling som tror han skulle revulosjonere verden med dette?syns folksom vil burde lese det å helle LE av den patetiske monsteret.

giggsy skrev:
Herregud, han har da ikke vunnet noen verdens ting selv om folk leser makkverket hans.

sign!

*NinaOgVesla skrev:

Dramadama skrev:

Kunnskap er makt!

Jess ! :) Kanskje ikke dere vil forstå hva som skjer i hode hans, men jeg vil ønsker og ha med meg alt jeg kan ta med meg. Rett og slett for og få en slags forståelse. Ikke av det han har gjort, men av hva han har tenkt. Bedre enn og lukke øya og late som ingenting.

Hele Norge kommer til og huske han resten av livet uansett. Ikke bare ofrene, men også han.

Men er man "dum som et naut" om man ikke leser hans totalt ubrukelige manifest?

Tror du virkelig at ikke vi klarer og forstå det om det "sprenges i hytt og gevær" rundt oss?

Jeg kommer ikke til å lese fordi jeg allerede vet at jeg ikke er inærheten av og forstå eller kunne klare og forstå noe slikt. Jeg vet hva som er skjedd. Jeg har hørt noe han har skrevet. Jeg har hørt hva han mener, men jeg trenger ikke vite mer. Og skulle det skje mer rundt meg så er jeg faktisk like våken til å forstå at noe skjer uansett om jeg har lest en syk manns manifest eller ei...!

*lykkeligst* skrev:

Kosinus skrev:

Men du gjør jo det, for du la jo ut linker til sider med manifestet og video i et annet innlegg her...

Vil man lese en smart men gal manns verk, kan man jo like gjerne lese Mein Kampf.

Ser DU på det han har skrevet som et budskap?Hadde du altså trodd på det han skriver om du hadde lest det?

Back
Topp