Er det bare jeg?

Frk.Chicka

Forumet er livet
Når jeg ser bilder av alle de andre nydelige aprilbarna så synes jeg alle ser så sinnsykt mye eldre ut enn Zara..
Så store og selvstendige, så "voksne" liksom...
Zara ser så babyaktig ut ennå i forhold synes jeg....

Husker jeg hadde det slik med Even Nikolay en stund og, og ja, egentlig ennå når jeg titter på barna på juni-07.... Alle er så "voksne" i ansiktet i forhold til ham...

Hmmmm, alt en skal tenke på...[8|]

hmm! jeg har ikke sett så mye bilder av din lille frøken i det siste så det er vanskelig å si[:D]

jeg får også den følelsen med David.. Han er liksom ganske babyaktig av utseende ennå, men det gjør meg ingenting egentlig[:)] Dem er jo så GOOODE[:D][:D][:D]

Jeg føler også det samme med Liam, men lenge siden jeg har sett bilde av Zara snuppa di nå da [:)] (hint hint)

Haha, kan se om jeg ikke finner noen bilder...
Men tenkte egentlig litt sånn generelt hele veien.
Selv om Zara alltid har vært en stor jente så har hun sett yngre ut i utseende,sett bort i fra størrelse liksom...

Ta Liam fx da, han ser jo sååå stor og "voksen" ut på det bildet der...
Ja, alle 3 sine gutter i signaturene der..

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Jeg føler også det samme med Liam, men lenge siden jeg har sett bilde av Zara snuppa di nå da [:)] (hint hint)

Eneste jeg har, siden jeg er på jobb er fra facebook da...

Litt store...[8|]

Man ser nok sine barn litt annerledes.
For jeg husker et bilde av Zara, tror hun satt og spiste, at jeg tenkte hun så så "voksen" ut i forhold til Liam.
Kanskje man ser sine barn som små babyer lenger enn jevnaldrende kanskje...?

Hehe...jeg og syntes akkurat det samme....Zara ser overhodet ikke noe baby ut lenger...ser at hun er på samme alder...[:)]

Men har vel litt med at vi syntes våres egne er så små enda....hehe...

jeg synes ikke hun ser baby ut.!

satt å så over noen bilder i går, og bare bildene fra før ferien synes jeg ellie så mer baby ut enn
hun gjør nå...
så de forandrer seg fort.

De blir nå alltids store tenker jeg,synes ikke Zara ser noe mindre ut enn Johan.
Jeg angrer nesten på at vi fikk klippet håret hans for han ble sååååå storgutt etterpå[8D][:D]

før bilde...

Seee da,store gutten...

ja, han triller dukkevogn, etter bil er det favoritten![:D]

så nydelig bilder.[:)]
synes april unga har blitt så store.

og du nina*pina johan ser skikkelig veslevoksen ut. der kunne jeg tippet han var 3 år jeg, kjekkasen...hvor er tiden blitt av[8|]

noen har babyansiktet enda, mens andre har fått litt mer markert "voksen" ansikt.
mange sier at linnea har blitt så voksen og annerledes i ansiktet, jeg synes hun er en bolle baby enda på to hjulbeinte bein[8|][:)]

Nei jeg synes også oliver virker veldig baby i forhold til andre på hans alder. Ikke bare på bilder, men i virkeligheten og. Men det har nok noe med at oli ikke begynte å gå før han var 16 mnder så han går fortsatt noe ustødig. Sånn babygåing. Mens andre går helt stødig og løper!

Så rart, jeg har tenkt det samme om Matheo!! Lurer på om det er måten jeg behandler han, om jeg lar han være baby enda...

ORIGINAL: *Prinsessa

så nydelig bilder.[:)]
synes april unga har blitt så store.

og du nina*pina johan ser skikkelig veslevoksen ut. der kunne jeg tippet han var 3 år jeg, kjekkasen...hvor er tiden blitt av[8|]

noen har babyansiktet enda, mens andre har fått litt mer markert "voksen" ansikt.
mange sier at linnea har blitt så voksen og annerledes i ansiktet, jeg synes hun er en bolle baby enda på to hjulbeinte bein[8|][:)]

Tror du jeg kan saksøke frisøren eller???
For å ha stjelt baby'n min....[:D]

Nydelige Johan da 

"godt" og høre at det ikke bare er meg som føler det slik da...
Evig baby liksom..
De blir jo alltids store, så at de er mindre lenger er ikke nødvendigvis dumt, men føler liksom at det er kun min som ser liten ut. Hehe...

Back
Topp