Er det bare jeg...?

Ulva

Forumet er livet
...som har gullfiskhukommelse og ikke klarer huske hvem som heter hva? Her inne har jo folk nick...det er jo forsåvidt greit og koble men går jeg inn på FB så er det bare å klø seg i hodet. Husker fader meg ikke nicket til folk! *HÅPLØS* [8|][8D]

Nei,det husker ikke jeg heller..Tror jeg har 3 eller 4 av dere her inne på vennelista,så de husker jeg såklart[8D] Men de andre.......Klarer ikke koble nick til navn på alle nei[;)]

Noen har jeg kontroll på men flesteparten...næææh...null kontroll! [8D]

Har det litt slik jeg å men kan av og til koble med bilde og barnets navn.
Jeg er forresten Mari Vist på facebook

På min fb har jeg bare få des09 damer og de kobler jeg fint, selv om jeg tenker kun på dem med nick da [8D]
Inne på fb profilen til des09 kjenner jeg ingen [8D]

Jeg heter KRISTINE BIRGITTE og blir glad for alle som legger meg til herfra :*

Jeg har å store problemer med å klare å holde orden på hvem som er hvem[&:].......
Angelmy = May Rita Hansen[;)]

Kan jo skrive at jeg er Karianne Sunde jeg da[;)] (Karianne Katta Erteresvåg Sunde på facebook[8D])

Vet nesten ikke hvem noen nick er på FB! Må stadig inn og sjekke nick tråden på Desember09 gruppen...

Jeg er Eva Marie Tronstad [;)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Vet nesten ikke hvem noen nick er på FB! Må stadig inn og sjekke nick tråden på Desember09 gruppen...

Samme her.

Jeg vet noen men absolutt ikke alle[8D]

ORIGINAL: Fru Riskorn

jeg og, hadde kontroll en liten stund da jeg ikke hadde så mange. men plutselig dukka det opp masser av nye[8D]
Kjempekoselig det[:D]

Jeg er Tonja[:D]

Back
Topp