Er det bare jeg....

audreybee

Glad i forumet
....som synes at det å quote i "dagens bruker"-tråden er SKIKKELIG LAMT?
Jeg skrev noe om det i en annen tråd her også, men fikk null respons..
`
Hva synes dere andre.......?
Er jeg sær da? Tåler å høre det, såfall....

syns det er helt greit å quote jeg, men best er jo egneskrevne kommentarer [:D]
er man enig og føler alt er sagt så hvorfor ikke quote, bedre det enn å ikke gi noen som helst respons [:)]

Hmmm...
Jeg tenker nok litt at noe av poenget med dette er å prøve å vise at man "ser" hverandre herinne...
Enig i at man da ser mye likt - men man kan jo ha "reagert" på ulike tråder og problemstillinger fra samme brukeren. Eller?
De fleste som har vært DB her nå har vel godt over 1000 innlegg hver, eller?
(joda, skjønner jo at man i ammetåka ikke husker alt sånt, men det går jo an å være PITTELITT personlig?)

Vet ikke om jeg er så enig i at "en quote-respons er bedre enn ingen" - den kommer jo egentlig ikke fra deg da?
Er helt for å kopiere gratulasjonsinnlegg, tillykkeinnlegg, osv, der er det jo faktisk begrenset hvor mange måter man kan skrive det samme på, men akkurat i DB-tråden.... Nja...

Jeg er vel bare sær da. [:D]

ja, du er sær [8D]

hehe, neida, skjønner godt hva du mener - det å ta seg tid å skive noen egne ord betyr så mye mer enn å trykke på en quote-knapp [:D]

Men skulle jeg bli så heldig å bli dagens bruker en gang så hadde jeg satt stor pris på en quote-kommentar også jeg [:)]

Er enig med deg at det blir mer personlig å ikke quote men så er det dette med baby på fanget og vanskelig å skrive da.. også vil man gjerne svare og kan jo forsåvidt gjøre det når baby sover men da har man antaklig glemt hele tråden også blir det ikke noe svar i det hele tatt så jeg har ikke noe i mot quoting hehe

enig-...

Ups, ,jeg quotet [8D]

Ha ha. [:D]

Neida. Jeg fortjente vel den... Så er jeg vel sær da. Men jeg mener det fortsatt, altså... [:)] Men så sitter jeg ikke med Magnus og pc samtidig - han "kreler" for mye til det, så er nok ikke så godt kjent med etthåndsproblemstillingen heller. Hadde kanskje vært mer forståelsesfull da?

Jeg har til tider vanskelig å skrive ting annerledes. Før skrev jeg svar på et innlegg før jeg leste de andre svarene for å unngå å måtte "komme på noe eget" etter å ha lest noen som mente det samme som meg. Og det ble litt teit følte jeg. Da ble det som om jeg ikke gadd å bry meg om hva andre mener... Så nå bruker jeg mer tid på hvert innlegg, leser det de andre leser og qouter hvis jeg ikke greier å skrive noe på egenhånd. For jeg vil jo også vise at jeg bryr meg og det føler jeg at jeg gjør uansett om jeg quoter eller ikke.
Men jeg forstår absolutt hva du mener:)

enig med deg audreybee, koster ikke saa mange kalorier aa skrive noe eget, ikke saa koselig bare faa en haug quotes [:)]

ORIGINAL: tuslerusle

enig med deg audreybee, koster ikke saa mange kalorier aa skrive noe eget, ikke saa koselig bare faa en haug quotes [:)]

HURRA!!! [:D]
Da er vi to særinger.. Hihi...

Me like!

På de fleste ting syntes jeg det er greit at folk qouter på de flerste tråder, men på Dagens bruker, syntes jeg også at det er greit å skrive noe selv.. [:)]

Back
Topp