er det bare jeg som venter og venter?? :)

ritapita

Andre møte med forumet
er det bare jeg som venter fremdeles eller er det andre som venter på baby? Har ikke termin før på fredag men det er første gang jeg har gått og ventet sånn. De andre ungene kom liksom i uke 39 og nå er jeg 40. Og det er så irriterende når folk sier sånn, h#n kommer når du er moden.... kroppen er overmoden og det er babyen også... :) Jeg er liksom ikke over tiden engang og så lei, da føler jeg skikkelig med de som virkelig er gått over.... Beklager klagingen!!
 
Du er ikke aleine! Jeg er på 5 dager overtid nå, og er ordentlig lei. Storebror kom 3 dager over, og jeg var så sikker på at denne ville komme før det!
 
Venter jeg også, 7 dager på overtid..
 
Jeg venter også, åtte dager på overtid [emoji19] fryktelig lei, håper virkelig stripping i dag gjør susen!
 
Heldige deg, jeg ble strippet med siste babyen og det gjorde susen, fødte den natten :)

Åh, da håper jeg det skjer noe ila kvelden/natten! Hjalp ingenting å bli strippet forrige gang, men har hvertfall fått en del maserier nå :)
 
Åh, da håper jeg det skjer noe ila kvelden/natten! Hjalp ingenting å bli strippet forrige gang, men har hvertfall fått en del maserier nå :)

Så spennende! Håper virkelig det setter i gang, overtid er såå utrolig tungt og kjipt!
 
Det er lov å kjenne på disse følelsene, du er tross alt fødeklar og veldig klar for å møte den lille i magen som du har ventet så lenge på :Heartred
 
Gratulerer!! Heldige du at det tok seg opp! [emoji4] Her har jeg hatt maserier/kynnere i 3 uker nå. Termin i dag. Håper hele tiden at det skal ta seg opp men dabber bare av og stopper på kvelden [emoji13]
 
Gratulerer!! Heldige du at det tok seg opp! [emoji4] Her har jeg hatt maserier/kynnere i 3 uker nå. Termin i dag. Håper hele tiden at det skal ta seg opp men dabber bare av og stopper på kvelden [emoji13]

Tusen takk [emoji170]
Var sikker på det ikke ble noe baby når vi la oss i 23-tiden og de hadde gitt seg nesten helt, men fikk jo heldigvis sove noen timer da før det satte i gang igjen :)
Håper du slipper å vente så mye lenger nå!
 
Back
Topp