Er det bare jeg som reagerer?...

Hadde vi hatt tilbudet om å feire andre steder enn hjemme her i området då hadde jeg glatt betalt for å slippe 14 stk 6åringer i leiligheta... Men her finnes ikke slikt på mange mils omkrets!

Selvfølgelig så skal dattera mi ha en minneverdig bursdag!
Så på fireårsdagen hennes så leide vi inn selveste Ole Brum til å komme for å underholde og fotoshoot, vi lagde suprize balls (kreppapirball med mange leker inni), vi hadde godteposer og popcakes. Brukte nok noen kroner på bursdagen, var vel 16 barn eller noe, og neste år så skal vi gjøre det enda mer heidundrende! Dette er jo gøy for både barn og voksne!
Fikk ikke tid til pinata, så det må vi prøve å få til ;-)

*Månestråle* skrev:

~Simsalabim~ skrev:
Tja.. Det står i artikkelen at "prislappen er 1000-3000 kr".
Vi hadde barnebursdag i sommer. Rimelig normalt barneselskap med mat, kake, skattejakt og godteposer. Allikevel kom vi fort opp i 1000-lappen..
Jeg kan skjønne at mange leier lekeland eller lignende der de bare kan betale for aktivitet og mat/snop og slippe alt styret rundt. Men hvis det kun handler om å ha størst og best fest for å "vise seg fram" så er det vel ikke barna som er i fokus lenger, men foreldrene.

Vi kommer nok til å holde på de "tradisjonelle" bursdagene hjemme. Vi har veldig stor hage med mange muligheter for artige aktiviteter, og jeg syns litt av sjarmen med barnebursdagen er at barna får vise hvor de bor, rommet sitt, lekene sine etc.

Det var vel på kaka.

Nå er mine så små at de ikke har hatt barnebursdag enda, men ser ikke bort i fra at det kan bli lekelandbursdag eller noe lignende et år. Må ikke kjøpe temakake for det ;)

Ojda! Leste ikke så nøye tydeligvis. Det er jo galskap for en kake!!! emoticon

Her er en tråd fra i går som ble tatt opp om akkurat det samme,
http://www.babyverden.no/Forum/Generell-diskusjon/Generelt/Barnebursdag---tatt-opp-pa-P4/1570291T/

Og her er det jeg svarte i den;

Vi har hatt bursdager hjemme, på et diskotek med bartendere og DJ, på en lekeplass, har hatt tre stk på overnattingsselskap og på et lekeland.

Ingen av de har kostet flerfoldige tusen kroner og har heller ikke inkludert klovner eller betalt innleid underholdning. 

Det har vært pølser/pizza, godteposer, cupcakes/kaker og brus. Noe mer ser jeg ikke poenget i.

Vi har ikke plass til hele klassen hjemme hos oss. De fleste jentene tar både A og B klassen. 
Det ser ikke vi poenget i da snuppa ikke går sammen med alle jentene på sitt trinn. Så i år ble det bare hennes klasse. 
Neste år får hun velge fritt hvem hun vil invitere. Kan ikke fortsette å "tvinge" på ungene invitasjoner bare fordi "det alltid har vært sånn". 

Back
Topp