Er det bare jeg som blør?

rosaeple

Blir kjent med forumet
Har nå blødd til og fra i to uker! Trodde det hadde gitt seg litt, da jeg begynte igjen idag. Har vært på UL for to uker siden, da så vi ett hjerte som slo <3 ( dette var etter at blødningene startet!) skal på ul igjen i morgen, og merker jeg er ganske redd! er det flere som blør her inne?>

Vil bare ønske lykke til!

Det er jo et godt tegn at forrige ul var positiv selv om du blødde da også!

Takk for det <3 ja det er jo positivt det da! men klarer liksom ikke helt og slappe av :( er forskjøla og har nysi en del idag og fått stikkinger i magen ved noen av disse nysene. ( hat egentlig nysi litt hele svangerskapet) så kan jo hende det bare har strekt litt nedi der :) håper bare tiden går fort til i morgen!!!>

Jeg forstår deg. Har hatt tre blødninger+ brunlig utflod når jeg ikke har blødd i 14 dager selv. Var på ul i dag 9 uker og alt er bra, men kunne regne med å blø mere pga at hun fortsatt så at det var blod i livmoren på ul, men det skulle ikke være farlig. At det strekker mye i livmora er vanlig og spesielt når man nyser, er vel livmoren som vokser;) Går nok bra med deg i morgen også, men forstår at du er nervøs. Blod er ikke gøy:/

Jeg har ingen erfaring med blødninger i svangerskap, men ønsker deg lykke til! Det er jo mange som blør mye og allikevel får friske, fine barn :-)
Angående det med stikninger når du nyser kan jeg berolige deg med at det er helt normalt. Slik har jeg det nå og hadde det forrige gang også. Ligamentene strekker seg!

Ønsker deg masse lykke til i mårå!!

Takk alle sammen :) Supert og høre at det gikk bra på UL idag! Håper jeg får de samme nyhetene som deg i morgen :) Gleder meg vilt til disse Blødningene stopper!!! Blir jo nervevrak

GWick skrev:
Jeg blødde gjennom hele forrige svangerskap,
ikke no gøy, men det er oftes en ufarlig forklaring på det :-)
Lykke til

Jeg vil si både ja og nei her.Jeg har ikke erfaring med å blø gjennom et helt svangerskap..Men i de 4 svangerskapene jeg har mistet,-har blod ikke vært noe positivt tegn,-for meg..Men nå vil jeg ikke virke negativ og ta motet fra noen..I dette svangerskapet har jeg ikke blødd før i uke 11..Dette var etter en ul..Da jeg skulle kle på meg og tørke meg litt etter ul,-så var det en del friskt blod på papiret..Jeg fikk jo panikk..men jeg hadde jo sett et sprell levende foster for 1 min siden..Heldigvis sjekket hun meg på nytt igjen,og det var en rift..har hatt litt blod på søndagskveld og i går kveld,og synes det var en del i går,så jeg fikk panikk og ringte gyn i dag-og fikk komme inn..Tok utvendig ul denne gang..og lille beveget seg masse og hjertet slo 171 slag i minuttet..Nydeligste lyd i hele verden..sannsynligvis hos meg skal det lite til for å begynne å blø, for jeg har gått på blodfortynnende denne gangen...Ville fortelle det for å gi et nyansert syn..Min frykt er fortsatt ikke over..Jeg gleder meg for hver uke jeg passerer,-som gir meg et håp om at denne gangen skal det gå  bra..Ønsker deg masse lykke til på ul..Og et lite hjerte slår og en liten miniatyrkropp beveger seg

Huff :/ Jeg har ingen erfaring om blødning, fordi jeg har ikke blødd fram til no. Ikke UL heller, men har et håp. Ønsker deg lykke til i måro, må nok gå bra denne gangen også :) Krysser fingrene og tærne :)

Lykke til på UL, satser på at du får gode nyheter:-)

hjerte slår som bare det <3 :D:D

Så bra!

Supert!

Selv har jeg blødd i begge mine forrige svangerskap - en gang gikk det bra, en gang ikke bra (men den gangen kom det MYE blod, så det var liten tvil). Synes nesten det er litt skummelt hver gang jeg skal på do - tenk om det kommer blod...

Ja jeg vet :( det er super skummelt!! Blir ikke overrasket lenger jeg, det har jo vært noe her i 2uker nå! :(

Jeg blør titt og ofte, men det er aldri skikkelig blod enda...

Åhh så kjektSå glad på dine vegne

Back
Topp