Er det bare her...

ORIGINAL: Mamsemumsen

Må huske at i tillegg til individuelle forskjeller, så er det litt aldersforskjell på ungene her inne. Noen er født i november, andre i januar [:D] Min er 9 mnd og har de siste 5 ukene utviklet seg i superfart. Før det syns jeg han hang litt etter... (Mest i forhold til storesøster som jeg sammenligner med - fy meg!) han begynte så smått å åle seg, så krøp han og plutselig krabbet han avgårde i superfart! Nå reiser han seg opp etter møbler, men går ikke langs bord ol. enda. Det er småskummelt å sammenligne for mye, for det er virkelig forskjell på barn. Men innen de er halvannet år er de aller fleste oppe og gå [:D]

(ps! Datteren min gikk da hun var 12 mnd, kusinen som er 3 mnd eldre gikk ikke før hun var 16 mnd. Nå løper begge avgårde som bare det!)

Akkurat sånn har det vært med Elias også. Så signerer deg[:)]

Her inne virker det jo som om "alle" kryper, krabber, reiser seg, synger og prater gresk og de som ikke gjør det er "seine" (hvilket de ikke er!) men det er vel fordi de som har babyer som har gjort dette har skryti av det i en tråd, så da blir det plutselig veldig mange som har gjort det, men så er det enda fler som ikke har kommet dit men dere lager jo ikke akkurat tråder om "nei, idag så lå han fortsatt på rygg og lurte på hva rulling var." 

ORIGINAL: Miss Gilmore

ORIGINAL: lnie

Her inne virker det jo som om "alle" kryper, krabber, reiser seg, synger og prater gresk og de som ikke gjør det er "seine" (hvilket de ikke er!) men det er vel fordi de som har babyer som har gjort dette har skryti av det i en tråd, så da blir det plutselig veldig mange som har gjort det, men så er det enda fler som ikke har kommet dit men dere lager jo ikke akkurat tråder om "nei, idag så lå han fortsatt på rygg og lurte på hva rulling var." 

Jeg tror det lett blir sånn når man er på et forum. Man sammenligner babyen sin med andre. Jeg tar ganske mye her inne med ei klype salt. Men det er jo meg da.

Ja, det tror jeg blir veldig lett!

her går det kun i åling[8D] men han setter seg opp i krypestilling å gynger att og fram. han kan sitte litt selv uten støtte[8D] her tar eg det helt med ro:) alt sammen kommer. godt han holder seg ennda på golvet[8D]

Elias kan holder seg på sitte stilling da, men kan ikke sette seg selv, kryper og heller kan ikke stå[;)]

Back
Topp