Er det bare her...

Min gjør ikke noe av det, bare ruller... men han holder ting med føttene da! [8D]

Skjer ikke stort mer enn rulling her heller!

Kasper krabber, står og sitter selv, men nå er han straks 9 mnd da. Har skjedde mye utvikling de to siste ukene, så tror det er ganske vanlig at de ikke gjør så mye enda heller.

ORIGINAL: KasperogKine

Kasper krabber, står og sitter selv, men nå er han straks 9 mnd da. Har skjedde mye utvikling de to siste ukene, så tror det er ganske vanlig at de ikke gjør så mye enda heller.

Samme her, begynte da han ble 8 mnd.

Skjer ikkje noko her heller.. Knapt så han gidda å rulla..... [:D]

Godt å høyra at det ikkje berre er han! [:D]

Her har det skjedd ei rasende utvikling de siste 14 dagene,
og no kryper ho.
(jeg begynte å sette ho på gulvet med puter rundt seg,
og da gikk det fort til at ho satt stødig)

Ta det bare helt med ro,
når ho først starter, så får du nok å gjør [;)]
Begynne nok å skje ting om ikke så lenge.

ORIGINAL: linnine

Min gjør ikke noe av det, bare ruller... men han holder ting med føttene da! [8D]

Samme her[;)][8D]

ORIGINAL: @Firstbaby09

C N er på stadie med en unge på 1 år! Og det er tungt i lengden![&o] Så bare vær glad de er seine!

De er jo ikke seine da.. Jeg har lest at normalen er å krabbe når de er rundt 10 måneder.. Men er mange som er tidlig ute da[;)]

Oscar er ni måneder og gjør ingen av delene. Dvs, han kan sitte en stund hvis jeg setter ham opp, også kommer han seg opp i krabbestilling. Står bare å gynger enda, men det blir vel snart.

Tuppa her åler og ruller og sitter selv, men ingen kryping eller gåing nei.DET tar vi senere[8D]
Tror ikke du skal uroe deg altså,for min førtefødte var sinnsykt treg med absolutt alt.Han krøp først på ettårsdagen sin han[X(][8D]Ålte først da han var 9-10 mnd.Og den gutten er kjempeflink idag.Går og løper og er helt i rute så dont you worry.[:)]

Mini her tar livet med ro, kryper ikke, sitter ikke (det får han ikke før han setter seg opp selv) og står i hvert fall ikke [:)] Det kommer nok snart [:)]

Jentene mine var akkurat på samme måten. De hopper og spretter som bare det nå [;)]

Vår både krabber, sitter og står. Krabbe har han gjort i et par tre måneder nå, sitte også, men han reiste seg opp for en månede siden og nå går han rundt bordet og alt mulig her hjemme egentlig.

Det er nok helt normalt..
Nå har hun akkurat begynt å krype litt, men åler seg heller for hun har en teknikk som gjør at det går fortere..
Reiser seg litt og, men man ser at det er veldig tungt for hun så hun sitter seg fort..

Men ville ikke stresset med det, gutten min var ca litt over 8 mnd når han slapp seg og gikk alene første gang, å Jada jeg var veeeldig stolt, men må si jeg nyyyter at hun ikke er like kjapp for det er masse arbeid... Når hun var helt baby spøkte jeg litt med(men tenkte tanken seriøst, tror eg) at hvis hun var like tidlig fristet det å bare sette henne ned igjen så hun ikke lærte gå så tidlig som broren sin..

Lille gutt klarer å sitte, og komme seg ned til magen fra siteposisjon, men ikke motsatt . Kan heller ikke krabbe eller komme seg opp i krabbe posisjon, men det er nok ikke lenge til. Han prøver hele tiden.

INGEN ER SEINE KJÆRE DERE!

Er normalt å gå i fra 8-18 måneder faktisk.
I barnehagen til Elias er det ei som blir 2 år i desember, hun går ikke enda. Men ingenting som feiler henne, hun er bare litt lat sier fyrioterapautene :P

ORIGINAL: MammaKarri82

ORIGINAL: linnine

Samme her[;)][8D]

og her...[;)]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

JEG RULLER! VIL DERE SE MEG RULLE?

JA! [:D]

Back
Topp