Er det bare eg

Krristy

Gift med forumet
som IKKJE er redd edderkopper [&:]

Føler alle i min omgangskrets er redd edderkopper.
Til og med mannen hylskrike visst han ser ein og roper på meg sånt at eg skal drepe den og blir sur når eg bare tar den opp og slepper den ut i det fri [8D][:D]

Jeg var, men har komt meg....

Husker det kom en jævel av en edderkopp kravlende mot meg mens jeg satt i sofaen. Så han i øyenkroken der han kom listende mot meg (selvsagt med skumle hensikter)... Jeg skrek til, og tok nesten til tårene da mannen fjernet den(var ganske fersk i forholdet da), fordi han reddet meg[:-][8|]

Nå når jeg har fått barn, så får jeg jo grei beskjed om at jeg ikke kan drepe de, for det kan jo faktisk hende de har barn ett sted!!!!!!!!!! Så da må man jo bare da. Nå pleier de å ordne opp selv, så jeg slipper.

Sprayet en edderkopp ihjel på badet, og den lå sammenkråpet noen dager, til jeg var sikker på at den virkelig var død[&:][8D]

Liker de ikke, men blir ikke like hysterisk som før.. men lettere panisk fortsatt.

I gamlehuset var det plutselig en rimelig stor en oppi bestikkskuffen. Fikk helt panikk og det jeg fant var en lighter.. jeg knuste ikke edderkoppen, nei .. jeg fyra på den, jeg. huff..

ORIGINAL: Lois Lane

Husker det kom en jævel av en edderkopp kravlende mot meg mens jeg satt i sofaen. Så han i øyenkroken der han kom listende mot meg (selvsagt med skumle hensikter)... Jeg skrek til, og tok nesten til tårene da mannen (var ganske fersk i forholdet da), fordi han reddet meg[:-][8|]Nå når jeg har fått barn, så får jeg jo grei beskjed om at jeg ikke kan drepe de, for det kan jo faktisk hende de har barn ett sted!!!!!!!!!! Så da må man jo bare da. Nå pleier de å ordne opp selv, så jeg slipper.

Sprayet en edderkopp ihjel på badet, og den lå sammenkråpet noen dager, til jeg var sikker på at den virkelig var død[&:][8D]

Hahaha akkurat som å hørre mannen min det [8D]
Var en sværing som hadde kommet seg inn vinduet og hang over gardinå[8D]'
Han hoppet opp og sprang ut av rommet [8D][8D]

ORIGINAL: Krristy

Husker det kom en jævel av en edderkopp kravlende mot meg mens jeg satt i sofaen. Så han i øyenkroken der han kom listende mot meg (selvsagt med skumle hensikter)... Jeg skrek til, og tok nesten til tårene da mannen (var ganske fersk i forholdet da), fordi han reddet meg[:-][8|]Nå når jeg har fått barn, så får jeg jo grei beskjed om at jeg ikke kan drepe de, for det kan jo faktisk hende de har barn ett sted!!!!!!!!!! Så da må man jo bare da. Nå pleier de å ordne opp selv, så jeg slipper.

Hahahahaha. fantastisk[:D]

Hehe slår ikkje den gangen eg oppdaget en stor edderkopp å ropte opp til mannen at han hadde fått besøk[8D]
Når han kom ned i gangen så spurte han hvor besøket var, så peikte eg ned på edderkoppen *OND*
Han hoppet i skrekk og skjelte meg ut

Hehe slår ikkje den gangen eg oppdaget en stor edderkopp å ropte opp til mannen at han hadde fått besøk[8D]
Når han kom ned i gangen så spurte han hvor besøket var, så peikte eg ned på edderkoppen *OND*
Han hoppet i skrekk og skjelte meg ut

en skikkelig mann med andre ord[8D]

Er kun en ting i verden han er redd og det er edderkopper [8D]'Og eg Elske å plage han med det [:D]

Her er det sambo som hopper opp i sofan å skriker som ei jente hvis han ser en edderkopp på gulvet * ler *

Jeg er IKKE redd for edderkopper

Jeg er ikke redd lenger, har noen gigagreier i kjellern.. og lar de bare være i fred [:D]
Snakket endel med hun ene, for det må jo være mammar, de rører seg jo ikke av flekken, plutselig
en dag er de døde [:(] [8D]

Men denne hadde jeg nok skvettet litt av:

ORIGINAL: Tøsa FTW

Nei det går greit med edderkopper.
Altså, jeg koser ikke med de heller altså...
Jeg hater de svææære da.
Er mer redd blåmann jeg[&:]

Hva er blåmann ?

Næsj... er jo ikke skumle de[;)]

Hadde tarantell i mange år jeg, helt til den plutselig tok kveld[:(]

Nå er det min jobb å stelle terrariene på "skumle-rommet" på dyrebutikken til gubben. Der har vi taranteller, skorpioner, kjempetusenbein og sirisser. Går helt fint, men skorpionene passer jeg meg litt for, for de er faktisk aggressive og prøver å stikke deg med halen[:-] Tarantellen er så grei så, den kan jeg holde også[:D]

ORIGINAL: MalinOGMille

Her er det sambo som hopper opp i sofan å skriker som ei jente hvis han ser en edderkopp på gulvet * ler *

Jeg er IKKE redd for edderkopper

Her også [:D][:D]

Ser jeg en edderkopp inne så hyler jeg, tar en sko og slår til den[;)]

Men var mye verre før! Da satt jeg ei boks oppå den, teipa boksa fast i gulvet/veggen og satt å såg på den til sambo kom hjem [&:][8D]

Å fy faen Lena, du er OND!!!!

Back
Topp