Er det andre helt uten kvalme?

Fortsatt ingen kvalme her, men er kun 5+4. Har to HG svangerskap bak meg der kvalmen kom 6+0 og 6+3. Hvis ikke kvalmen er her til 7+0 blir jeg overlykkelig :hello2

7 uker på vei, og ingen kvalme. Hadde det heller ikke med nr 1. Har bare litt ømme pupper på sidene, ellers ingen symptomer.

Jeg er bare litt småuggen i løpet av dagen, men ikke kvalm. Stoler ikke på det da, i forrige svangerskap kom den som kasta på meg i uke 7-8 og var der med FULL GUFFE i 3-4 uker. Var så dårlig:arghh:

ikke kvalm enda, men er bare 4+6. Sist kom kvalmen kasta på meg 6+0. Var kvalm døgnet rundt. Rakk bare å være kvalm en ukes tid før det gikk over, og det var et dårlig tegn for meg.. Både håper og ikke håper kvalmen kommer denne gangen! :hilarious:

Var veldig kvalm i to uker, var da ca uke 5 og 6. er nå i uke 7+4 og det ga seg så brått for et par dager siden. Ble nesten redd for at det hadde gått galt, men ingen blødning og puppene er veldig ømme så vet ikke helt hva som skjer. Blir litt kvalm hvis det er lenge siden jeg har spist, men det ble jeg når jeg ikke var gravid og :Heartred

Back
Topp