Er det andre enn meg som har lite symptomer?

Skjønner godt dette med mange tanker... Jeg hadde ikke den overveldende hormonelle gråten som jeg har nå i dette svangerskapet, det sliter meg heeelt ut, kjenner jeg er lei meg men vet ikke hvorfor.. :sorry: Tror forumet er på godt og vondt.. Bra med en slik tråd også :Heartpink
Uff det kan ikke være svangerskapsdepresjon?
https://www.babyverden.no/gravid/fo...joner-omkring-graviditet-fodsel-og-barseltid/

Må være veldig vondt å ha det slik:( :Heartred
Sender deg en god klem!
Ja forumet kan virkelig være på godt og vondt. Det kan både skremme og betrygge:Heartred

Jeg er 5+3 og har veldig lite symptomer. Litt større og ømme bryst, men ikke plagsomt. Kan bli litt lettere andpusten hvis jeg tenker etter, men mulig jeg bare er i dårlig form:p Er en del oppblåst, men det bruker jeg å være til vanlig også. Bekymrer meg også for at jeg ikke har masse symptomer som jeg ser mange andre har, men det kan jo være like normalt som å ikke ha det. Kanskje vi bare må nyte det så lenge vi kan:)
Tenker du har helt rett!:love7

Du er jo ikke så langt på vei ennå. Selv er jeg 5+2 og har ingen symptomer ennå. Syns å huske kvalmen kom i starten av uke 7 forrige gang. Ømme bryster fikk jeg senere tror jeg.

Jeg har nesten ingen symptomer jeg heller. Tenkt mye de samme tankene som deg. Har kjent litt murringer/stikkinger og har ved tre anledninger våknet med ordentlig vondt i magen. Den ene gangen skulle jeg stå opp og komme meg på jobb, og da ble jeg faktisk kjempekvalm. Var så dårlig at jeg tenkte at hvis dette blir hver dag fremover så kommer jeg ikke til å holde det ut. Men så gikk det over og jeg har ikke merka det siden. Det er beroligende at puppene er ømme da, så har bestemt meg for å heller være sjeleglad for at jeg er i god form. Blir ingen tidlig ultralyd på meg, så jeg må bare smøre meg med tålmodighet.

Har noen symptomer, men langt fra alle. De typiske som kvalme, og mye matlyst er manglende. I uke 6-7 var jeg litt små uggen til tider. Ikke verre en at jeg svelget det unna:smug:
Det er liksom den STORE kvalmen alle vil ha, virker det som. :wtf: Er nå 8 uker, og jeg er mere opphengt i at jeg er så trøtt hele dagen.:dead: vi blir kanskje aldri fornøyde:p

Jeg er 7+1 og jeg sitter også med følelsen av å ha for lite symptomer til å kunne føle meg gravid. Har bare vage diffuse symptomer som jeg kunne hatt i hvilken som helst syklus, gravid eller ei. Vet man ikke skal rope så høyt om det, men tror jeg hadde følt meg mer gravid om jeg hadde hatt antydning til kvalme. Det som beroliger meg er at jeg har konstant ømme brystknopper, og at brystene blir ømme hver kveld. Ellers er jeg veldig trøtt, sulten, hormonell og har fått fett hår og hud med masse kviser (noe jeg aldri har hatt). Pluss av og til noen stikk i livmorområdet, men føler egentlig det var mest i uke 4-6. Men vi får trøste oss med at det er like vanlig å ikke ha noen symptomer, som å ha alle :happy:

Jeg er 7+1 og jeg sitter også med følelsen av å ha for lite symptomer til å kunne føle meg gravid. Har bare vage diffuse symptomer som jeg kunne hatt i hvilken som helst syklus, gravid eller ei. Vet man ikke skal rope så høyt om det, men tror jeg hadde følt meg mer gravid om jeg hadde hatt antydning til kvalme. Det som beroliger meg er at jeg har konstant ømme brystknopper, og at brystene blir ømme hver kveld. Ellers er jeg veldig trøtt, sulten, hormonell og har fått fett hår og hud med masse kviser (noe jeg aldri har hatt). Pluss av og til noen stikk i livmorområdet, men føler egentlig det var mest i uke 4-6. Men vi får trøste oss med at det er like vanlig å ikke ha noen symptomer, som å ha alle :happy:
Med de hormonene som svinger nå, så kan vi vel trygt si at vi er gravide:wacky: blir litt imponert at humøret svinger raskere en jeg henger med selv:banghead: :p

Med tanke på at noen går et helt svangerskap uten å vite at de er gravid, så skal du ikke bekymre deg ❤️

Jeg har nesten ingen symptomer jeg heller. Tenkt mye de samme tankene som deg. Har kjent litt murringer/stikkinger og har ved tre anledninger våknet med ordentlig vondt i magen. Den ene gangen skulle jeg stå opp og komme meg på jobb, og da ble jeg faktisk kjempekvalm. Var så dårlig at jeg tenkte at hvis dette blir hver dag fremover så kommer jeg ikke til å holde det ut. Men så gikk det over og jeg har ikke merka det siden. Det er beroligende at puppene er ømme da, så har bestemt meg for å heller være sjeleglad for at jeg er i god form. Blir ingen tidlig ultralyd på meg, så jeg må bare smøre meg med tålmodighet.
Det var veldig fint med en sånn tråd hvor vi faktisk så vi er mange som ikke kjenner så mye! Og hvor vi kan dele litt tanker om det!:love7 tror også vi er de heldige bare! Jeg er sikker på kvalmen kommer her rundt et hjørnet! Alle damene i min familie har hatt kvalme hele svangerskapet så får virkelig nyte før det!:nailbiting: :joyful:

Har noen symptomer, men langt fra alle. De typiske som kvalme, og mye matlyst er manglende. I uke 6-7 var jeg litt små uggen til tider. Ikke verre en at jeg svelget det unna:smug:
Det er liksom den STORE kvalmen alle vil ha, virker det som. :wtf: Er nå 8 uker, og jeg er mere opphengt i at jeg er så trøtt hele dagen.:dead: vi blir kanskje aldri fornøyde:p
Hehe! Det er alltid noe å bekymre seg for! Men tro meg, jeg vil ikke ha kvalmen :laughing002 så lenge jeg vet alt er bra vil jeg gjerne ha det slik! Men tror ikke jeg slipper unna så lett! Alle damene i familien har slitt med kvalme hele svangerskapene, så får bare nyte før det kommer!:hilarious:

Med tanke på at noen går et helt svangerskap uten å vite at de er gravid, så skal du ikke bekymre deg ❤️
Det er helt sant! Var bare godt å dele tankene litt og se mange var i samme båt! For min del tror jeg kvalmen kan banke på hvilken som helst dag nå!:hilarious:
Vet at jeg ikke slipper unna så lett! Så får nok bare nyte nå før det kommer!❤ takk for beroligende ord! Og håper din kvalme avtar! Misunner deg ikke❤

Ja en får gjøre det. Husker jeg venta sånn på synptomene forrige gang og når det kom var det helt forferdelig. Så håper jeg ikke får så mye denne gangen. Men er jo noe betryggende med det liksom også:laughing002
Ja tror det er typisk! Hehe!:laughing002 hadde vært greit å ha det slik som dette hele svangerskapet:smiley-angelic002, men med min familie historikk tror jeg nok jeg kan vente meg mye kvalme og resten av svangerskapet når det først kommer :gen113

Ja tror det er typisk! Hehe!:laughing002 hadde vært greit å ha det slik som dette hele svangerskapet:smiley-angelic002, men med min familie historikken tror jeg nok jeg kan vente meg mye kvalme og resten av svangerskapet når det først kommer :gen113
Ja da er det hvertfall bare å nyte. Min graviditet var ikke noe sånn som min søster eller mor da faktisk. Så kan jo håpe du slipper unna tross familiehistorikke :)

Back
Topp