Er det ALT for mye mat??

• Trådstarter Trådstarter MaseMamma09/11
  • Opprettet Opprettet
M

MaseMamma09/11

Guest
Jeg er så grusomt sulten nå for tiden(er 5 uker på vei) og idag har jeg spist:

frokost kl 09 - 2 brødskiver med stekt egg
lunsj kl 1230 - samme som frokost

Er det veldig mye?? Sliter sånn, forjeg er så SINNSYKT sulten!!!
Spiser MANNSstore porsjoner til middag også[&:]

Nei det høres igrunn ut som normale porsjoner

Synes det hørtes ganske normalt ut ja[:)]

Nope..

Når jeg var gravid så var jeg også helt forjævlig sulten,HELE tia!!
og jeg spiste ALT jeg kom over.....særlig sjokolade pudding...
[:-]

ORIGINAL: Azoria

Nei det høres igrunn ut som normale porsjoner

Næsj, synes ikke det...Kan glatt hive innpå 4 skiver hver gang og en passe stor middag og 4 skiver to ganger til etter det...Og dette på en dag[:-]

Vært sånn siden jeg ble gravid..Kun gått opp ca 5 kg hittil...

OK....takk for tilbakemeldinger. Jeg syns det virka så mye, men kunen geentlig spist mye mer[8D]
Vanigvis spiser jeg ikke brødskive, for legger på meg så fort av det, men nå bare MÅÅÅÅÅ jeg ha! hehe[:)]

Jeg spiser mange ganger bare 1 tomat til frokost og 1 banan til lunch... også en normal posjon middag..

men sliter litt mer å få i meg mat da.. prøver å spise et par brødskiver om dagen å..

øhh.. Det er vanlig matmengde?
Og hvis det er alt du har spist i dag vil jeg si at det mangler grønnsaker og at middagen burde vært inntatt for et par timer siden.[8D]

To brødskiver? Spør du om det er alt for mye mat for ett voksent menneske til ett måltid..? Nei, det håper jeg inderlig ikke! [8D]

Herregud, jeg er så ufattelig lei dumme spørsmål inne her. Hvordan i huuuuleste får du til at 4 brødskiver på to måltider er MYE!? Djiiiiz.
Get real!

Næsj... Kan fort spise 4-5 skiver i et måltid iblant jeg!

Husk at kroppen ofte krever litt mer energi når den er gravid - mye som skjer nå i starten. Nei det er ikke alt for mye mat, kos deg du[:D]

Back
Topp