Er det alle som skal på tidlig ultralyd?

Jeg har bestilt en ul i dag! Kommer til å være i uke 9+0 når jeg har time. :) Rett og slett for se om alt står bra til og hjertet slår! Klarer ikke tro det før jeg ser det... :p

Jeg har også bestilt fordi jeg heller ikke klarer å tro det før jeg ser det.. :p Og dette igjen pga. at jeg har mistet før. Blir ul når jeg er 8+1 :)

Jeg hadde bestilt til uke 12. Men måtte dra inn tidlig for å sjekke at alt var bra. Det var det. Har ny tidlig ul i uke 13.

Gikk i uke 8 pga engstelse og så hadde vi bestilt time til uke 13 før dette for å sjekke at alt er bra. Kommer fortsatt til å gå. ❤️

Får i midten av februar når jeg er 8+1. Er gravid gjennom Ivf så skal sjekke at alt ser greit ut og at det bare er en der inne eller flere:)

NeiSkal vente i spenning til "vanlig" ultralyd!! Fint svangerskap til nå... legen sjekker og har tett oppfølging en gang pr mnd med blodprøver og div.

Har bestilt TUL når jeg er ca 7 uker. Er for å sjekke at det er liv og at alt er greit. Tror det blir mer virkelig for oss da.. Greier ikke helt å tro det før jeg ser det :p Lurer også på å bestille en rund uke 13 før vi "offentliggjør" nyheten hvis vi kommer så langt..

Jeg har også bestilt fordi jeg heller ikke klarer å tro det før jeg ser det.. :p Og dette igjen pga. at jeg har mistet før. Blir ul når jeg er 8+1 :)

Ja jeg tenker bare på alt som kan være galt hvis jeg ikke sett at hjertet slår og det faktisk er en liten spire inni der. ;) Synes det er verdt det for å slappe av... Håper vi begge får se et fint lite bankende hjerte! ❤

Jeg har ikke planer om tidlig ul for har ikke hatt noe grunn til å gjøre det! Nå er jeg 8 +3 i dag og håper dette kommer til å gå bra!

Jeg har ikke bestilt tidlig UL. Hadde det sist, men da var jeg så dårlig at vi måtte fortelle det til junior og alle andre da jeg var 9 uker på vei, så da kjentes det veldig utrygt å ikke ha sett et hjerte som slo først. Denne gangen venter vi nok til etter 12 uker og da tenker jeg det behovet ikke er like stort...... Men nå har jeg beregna svangerskapslengde etter når symptomene oppsto da pga veldig ustabil syklus, så når jeg bare somler meg til jordmora, er det vel en mikroskopisk sjanse for at hun ikke synes det er nøyaktig nok... :-p Ei jeg kjenner her ble sendt på TUL for å bestemme hvor langt hun var på vei med samme bakgrunn, men jeg føler meg bra sikker på at det blir ganske riktig å regne fra symptomene kom.....

Jeg bestilte time til TUL i går og skal 19. feb. Da er jeg ca 8+5 i følge mine beregninger. Vi vil gjerne se at det er liv og at hjertet banker før vi forteller det til foreldre og svigerforeldre i uke 9. Om alt er fint med organene i uke 8 er det visst veldig liten sjanse for spontanabort etter uke 9 :) Så da tørr vi å juble ut til familien ! Kjipt å fortelle det til alle og så viser det deg at det aldri har vært noe liv.

Jeg skal i uke 12 for å se at alt er bra der inne og for å innse at det virkelig er noe der :-)

Har ikke bestilt TUL, og kommer nok ikke til å gjøre det, om det ikke skjer noe spesielt så klart.
Er 9+0 i dag, og har alle de kjente gravidsymptomene. Føler meg ganske rolig rundt det hele.

Er førstegangsgravid, og har ikke mistet før.
Venter spent til 06 april, da vi har fått innkallelse til OUL på sykehuset :)

Vi var på vår tredje ul i dag... Dette er pga mye smerter og blødninger. Veldig godt at de følger så godt opp. Føler meg ivaretatt:)

Overskriften sier vel sitt:) Jeg lurer på om det er alle som tenker å dra på tidlig ultralyd? Og hvorfor skal du på tidlig ultralyd? Eventuelt, hvorfor skal du ikke på tidlig ultralyd?
Jeg skal på tidlig ultralyd pga 3 spontan aborter..
Er da 9+6..

Overskriften sier vel sitt:) Jeg lurer på om det er alle som tenker å dra på tidlig ultralyd? Og hvorfor skal du på tidlig ultralyd? Eventuelt, hvorfor skal du ikke på tidlig ultralyd?

Jeg vet ikke, tenker gjerne å gå i uke 14 :) men har ikke tenkt på å gå tidligere :)

Fastlegen min har ultralydmaskin på kontoret, så på onsdag (9+1) skal jeg en tur til han og ta opp et par ting og er ganske sikker på at jeg får ta en titt som jeg pleier ;-)

Back
Topp