S Skrållan Forumet er livet 1 Aug 2010 #21 Tusen takk jenter! [:D][:D] Mandy, ta på deg noen høyhælte sko, så får du sånne legger du og! [;)] Har egenlig fint lite muskler i leggene altså, det bare ser sånn ut pga hælene.
Tusen takk jenter! [:D][:D] Mandy, ta på deg noen høyhælte sko, så får du sånne legger du og! [;)] Har egenlig fint lite muskler i leggene altså, det bare ser sånn ut pga hælene.
Looney Forumet er livet VIP 1 Aug 2010 #22 Jeg digga både kjolen og skoene Skrållan[:)][:)] Nå har jeg overtalt gubben til å bli med på spinning i morgen tidlig[:)][:)] Så gjenstår det å se i morgen tidlig da....
Jeg digga både kjolen og skoene Skrållan[:)][:)] Nå har jeg overtalt gubben til å bli med på spinning i morgen tidlig[:)][:)] Så gjenstår det å se i morgen tidlig da....
S Skrållan Forumet er livet 2 Aug 2010 #24 Takk takk dere, jeg er rimelig fornøyd med både sko og kjole selv! [:D]
S SillyDilly Forumet er livet 2 Aug 2010 #25 Kjempe fin skrållan, og kjempe kule, dyyyyre sko[:D][:D][:D][:D]
S Skrållan Forumet er livet 2 Aug 2010 #26 ORIGINAL: SillyDilly Kjempe fin skrållan, og kjempe kule, dyyyyre sko[:D][:D][:D][:D] Ja, hurra for personalrabatt på skoene! [8D][:D][:D]
ORIGINAL: SillyDilly Kjempe fin skrållan, og kjempe kule, dyyyyre sko[:D][:D][:D][:D] Ja, hurra for personalrabatt på skoene! [8D][:D][:D]