Er det 1. august?

Mor4

Gift med forumet
Akkurat kommet hjem fra utedans jeg, eller regndans om du vil[:D] Hatt det kjempegøy! Nå skal jeg bare spise litt så hoppe i seng[:)]

Tidlig morning her i dag, eller 3 siste dagene litlå våkne kvart på 6 kver dag[:@]
Våknet i dag og med vond nakke[:'(]

Vet ikke hva vi skal gjør i dag er så trøtt jeg ikke klare å tenke[8D]

haha, mcmor[:D] regndans, hørtes gøy ut[:D]

jadda, her sitter jeg og ungene. gikk ikke å snu de denne sommeren, har nesten ikke sovet noe lengre noen dager selv om vi har latt de være oppe om kvelden. tror maria blir vekt av thomas, noe må det være hvertfall for hun sover lengre om hun ligger over borte. tipper hun har sovet ca 8,5 t i natt og det er jo alt for lite. muligens litt sure unger utover dagen her ja!!

mannen snakket om å dra på villmarksmesse i dag. hadde vært fint det for da kan vi damene være hjem å få gjort litt her[;)] trodde jeg skulle rekke alt i ferien, men har ikke akkurat det. faktisk ikke så ofte det hoper seg opp med klær som skal brettes og legges på plass, men nå er det myyye her!!

ha en fin augustsøndag[:)]

God morgen dere! [:)]

Enn at det er august allerede, denne sommeren har gått så FORT!! Og nå er det bare 22 dager til ungene begynner i ny barnehage! [:)]

I natt har jeg gjort mye altså! Vi var på ferietur, og så kom det en tornado. Så da fant jeg ut at det var lurt at vi la oss under stuebordet, mens sambo gikk ut for å fange tornadoen... [8|] og etterpå måtte jeg pakke alle sakene våre, guri meg, så sliten jeg var da jeg våkna! [&:]

I dag skal det vaskes hus! Også skal vi på hytta til mine foreldre en snartur. Ut med båten, håper jeg, selv om det ikke er knallvær. Lille nevø er der også, så det blir nok artig for ungene.

Ha en fin augustdag! [:)]

Venter på en som skal komme å kjøpe scooter vogna selger den for 750kr med regtrekk og fottrekk, sikkert litt billig siden det er så mangen så ringer men det er jo en 2007 modell og brukt men fin, skal bli godt å bli kvitt litt ting ivertfall[:)]

Ellers skal vi gå å besøke det nye tante barnet får håpe vi får holde henne i dag[:D]

En strålende dag til dere[:)]
Her skal snuppa leveres til pappaen sin. Blir rimelig tomt nå som det har vært full fart i to uker.
Men først skal vi kose oss med krabbefiske på Hvaler[:)]

Dessverre ja så er det 1 august[>:] Sol men vind her i Rælingen så ikke noe badevær. N sov til ni og jeg og samboeren lå og dro oss til halv elleve. Deilig med egen seng igjen ja[:)]

Foreløpig ingen planer men samboeren har lopper i blodet og MÅ visst finne på noe i dag. Så da får vi se da....

ORIGINAL: LeneChr

En strålende dag til dere[:)]
Her skal snuppa leveres til pappaen sin. Blir rimelig tomt nå som det har vært full fart i to uker.
Men først skal vi kose oss med krabbefiske på Hvaler[:)]

Til pappaen? er dere ikke sammen lenger? har ikke fått med meg det.

Gurimalla, jeg sov til halv ett i dag[:D][:D] Da ringte en venninne, og godt var det for vi skulle på middag hos foreldrene mine kl ett[:D]

Så i dag ble det ribbe til frokost[8D] 

Suki: så godt å høre at du har koset deg på fest[:)] Selv om dagen derpå ikke er like moro[:o]

Jeg og gubben har vasket bil, spist hamburger og is. Nicholas er på tur med mormor for å møte noen svenske familiemedlemmer vi sjelden ser.

Nå har jeg jaget den rastløse gubben ut til noen kompisser slik at jeg får hjemme-alene-tid. Sjelden jeg har det nå kjenner jeg, og jeg trenger alene tid.

Nicholas er i overkant kosete om dagen og klikker i vinkel dersom samboeren koser på meg. Samboeren synes dette er festlig og hver gang han koser på meg roper han på Nicholas for å vise han det. Og da skal Nicholas kose også[:D] Jeg er som er kosebamse blitt jeg[:o]

masse regn her i dag så jeg har sett hvertfall 5 episoder unge mødre på maxdome[:D] godt med slaraffendager av og til[:)]

Fiiiine E, Mandy4! [:D]

Ja, masse regn her i dag. Kosa oss på hytta da, vi dro rett ut med båten da vi kom dit, før jeg og sambo bada. Jajamenn sann, Skrållan har BADA i år også! [8D] Eller, jeg bada vel forresten på stranda i juli... [8|] Uansett, det var veldig kaldt, men jeg klarte det til slutt, hehe. Ellers har vi bare gjort hytteting, altså spist middag, kosa oss med unger og fiska. Sambo fikk en stykk ørret av litt størrelse, og pappan min fikk to småørret. Småttisene spiste vi til middag, den store skal sambo lage seg til kveldsmat nå.
Jeg holder på med husvasken. Gørr kjedelig, men må jo gjøres.

Siste helga med fri for oss dette, og den har vi tilbrakt på hytta. Herlig! I morra starter storemor, og på tirsdag lillemor. Håper hun får en grei barnehagetilværelse, vi har nok denne høsten som det er. Lille vennen vår som har blitt så stor, helt vilt!
Ellers ikke stort å fortelle, men jeg er nysgjerrig på skoene og kjolen din, Skrållan! [:D]

Håper alle har det bra! [:D][:D]

Skal se jeg legger ut bilder av kjole og sko papaya, Ida tok nemlig bilde av meg i kjolen i går, hehe! 

Jaa, Skrållan! [:D][:D] Lenge siden jeg har sett deg og den "nye" kroppen din, har vært for sen alltid synes jeg [:@][:D] Hører rykter om at du har blitt så slank! [:)][:)]

Veeel, "så slank" er vel kanskje å ta i, men 10 kg er borte - siden slutten av januar! [:)] Skal ned 5-7 kg til, så er jeg fornøyd! [:)]

Her er forresten bildet Ida tok, hun har kappa hodet mitt, og da jeg la det over ser jeg at det er ganske utydelig, hehe!

Sambo tok tilfeldigvis et bilde han også, men se bort fra håret. Jeg har nettopp sykla ikapp med ei på vei hjem fra jobb [8D] (jeg vant!) Jo, også har jeg bretta en vanlig bh inn i kjolen, skal egentlig bruke stroppeløs under. Så det er noen bulker på kjolen etter bhn. Vises ikke så godt på bildet, men kjolen er mørkegrå med veldig lyse prikker.

Er med linselus også her, vesle godtassen min!

Her er close-up av skoa <3

Nice!! [:D][:D]

Takk! [:D] Gleder meg bare til jeg en gang finner en anledning å ha det på! [8D] Så dyre sko skal i allefall ikke bare ligge i skapet [;)]

Suki: da ble jeg ikke videre nysgjerrig på hva denne kompissen som har hilst på N heter altså??[&:] Og ja N er en skikkelig tøffing, og i følge pappaen har han det fra sin far[8|]

Jeg har i dag sløvet alene på sofaen før gubben kom hjem og vi grillet mat til oss og mamma. Har og sett på bilder vi har tatt i sommer. Tatt over 800 bilder bare de siste to ukene. Fancy med speilrefleks gitt[:D]

Nå skal jeg gjøre ingenting frem til legging, og i morgen har jeg og samboeren ferie mens N skal i bhg. Ja så "slem i manges øyne" er jeg at jeg sender N i bhg for å selv gjøre egne ting på dagtid. N har i allefall 7 uker ferie denne sommeren og drar til syden neste fredag så ikke synd på han nei.

very nice skrållis

Back
Topp