Er det 1.april eller?! :@

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Skal du føde der?
Når gjelder dette fra?

Ja! :(

Gjelder fra idag:(

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Sent from my iPhone using BV Forum

St.olavs har allerde fjernet det

Ser ut som det gjelder Fredrikstad og fra og med i dag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fødte i Drammen sist og irriterte meg over at de ikke hadde lystgass.

Nå skal jeg føde i fredrikstad og så egentlig fram til å prøve det for og kanskje slippe epiduralen! Og så skjer dette idag!! 11 dager før termin -.- oddsen a?:( blææ..

Ullevål hadde heller ikke lystgass, men er SÅ happy for epiduralen!

Herrigud! Jeg som går på overtid alerede og hadde bestemt meg for lystgass som eneste smertelindring:(

Herrigud! Jeg som går på overtid alerede og hadde bestemt meg for lystgass som eneste smertelindring:(
Skal du også føde på fredrikstad?

Samme her! Jeg skal og føde i Fredrikstad, og ei venninne sendte meg linken nå istad!! Eneste smertelindring jeg brukte med storebror var lystgass og det funka PERFEKT!!! Også blir den fjerna fra og med idag! Nesten så jeg begynte å grine!!

Frustrerende! :(

Off, dette var kjipe nyheter. Det er alt for mange historier rundt bivirkninger på epidural eller at de plutselig har drøyet for lenge for å sette den. Det er andre tiltak for å bedre inneklimaet for de som jobber der de heller burde gjøre, og det er rimelig drøyt å sette nye vedtak inn med umiddelbar virkning.

Å nei! Nedtur!!! Jeg håper ikke det gjelder der jeg skal føde. Føler med dere. Virkelig!

Uff:((((

Helt på trynet, også nå rett før termin. De kunne jo eventuelt satt en annen dato og ikke tatt det på dagen. Er så sinna og frustrert over Fredrikstad sykehus så det halve kunne vært nok. Ikke får jeg føde på den avdelingen jeg vil fordi det er et risikosvangerskap, får heller ikke vannfødsel på grunn av overvekt selvom jeg ikke har gått opp noe i svangerskapet og den eneste smertelindringen jeg kunne tenke meg tar de vekk nå rett før termin. Fyfaen, alt for seint å søke plass noe annet sted å tenker jeg. Møkk :(((((((

Sent from my iPad using BV Forum

Mener dere at de ansatte skal utsettes for helserisiko fordi dere absolutt skal ha lystgass? Synes det blir litt vel egoistisk jeg.

Når de har målt for høye verdier er de nødt til å kutte det ut med umiddelbar virkning i alle fall inntil de har funnet en måte å redusere "utslipp" til omgivelsene på. Ser for meg reaksjonene dersom de hadde ignorert helsefaren og fortsatt som før tross for høye målinger.....

De har brukt lystgass så lenge jeg vet om.. Døm dævver ikke. Kunne i det miste heller tatt det bort fra det nye sykehuset åpner da!

Er jo fortsatt sykehus som har det. Hadde det vært så forbanna farlig hadde det blitt 100% FORBUDT ooooveralt da!!!

Ordna med ventilasjons opplegg ell no sånt.. Er ikke rart folk får fødelsangst! -.-

Back
Topp