Er deres små kosete?

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
De to siste ukene har luringen vår begynt med noe som ligner på kosing. Dvs han gnurer hodet sitt mot ansiktene våre og holder det der lenge nok til at jeg velger å tolke det som kos :)

Hva med dere?

Her pleier vår lille kosejente ofte å legge hodet sitt ned på fanget mitt hvis vi sittet på gulvet eller inntil skuldra mi hvis hun blir bært. Er såå koselig.

Hun koser en del, spesielt om kvelden. Også får jeg noen kyss innimellom hvor hun virkelig gaper alt hun kan og holder hodet fast. Jeg er sånn passe våt på kinnet når hun er ferdig, men det er veldig veldig koselig:Heartred

Min er veldig kosegutt og har egentlig vært det alltid.:) sånn at han hviler hodet mot oss og mot gulvet og bordet o.l. Rolig gutt.:)
Også smaker han på ansiktet mitt.

Min er kosete på hans premisser. Jeg nyter at han vil kose for plutselig er det noe annet som er mer spennende. Han pleier å dra hendene igjennom håret mitt og klemme meg. Så legger han av og til et kyss/sikkel/bit på kinnet mitt. Når jeg vil kose og han vil gjøre noe annet, skyver han meg vekk. En bestemt liten herremann.

Er det det det er? Han her "stanger". Gnur hodet sitt mot det han kommer til - fjes, lår, armer, mage... Kanskje det er kos. Av og til vil han sitte på fanget, men ikke så lenge om gangen :)

Hun er ikke så veldig kosete syns jeg, vrir seg ofte løs når jeg skal ha henne på fanget. Men av og til når hun er trøtt sitter hun litt i ro, og da nyter jeg hvert sekund. Ellers liker hun godt at vi løfter henne opp, og bærer henne, og ofte får jeg en våt "suss" der hun gaper mot fjeset mitt. Noen gang stanger hun også fjeset mot vårt. Hun er så god :)

Han er skikkelig kosete :-) han står i fanget og holder meg hardt rundt halsen og borer hodet ned i halsgropen min hver gang han har muligheten. Jeg får til stadighet også masse suss i form av sikling, gaping og små"biting" på kinnet. Han er en skikkelig kosegutt ❤ og det er stort sett jeg som får kos. Han holder ikke på slik med pappaen. :-)

Både og :) Elsker å bli båret og sitte på fanget, men vil også utforske alene på gulvet. Hun dytter ikke hodet inntil og så videre, men småprater og tar på ansiktet mitt.

Min er ordentlig kosegutt❤️ er overalt på gulvet, leker og ruller - men krabber med jevne mellomrom bort og spiser på meg/legger armen rundt meg/hodet på meg/biter. På morgenen kam han bare ligge inntil og slappe av.

Er det det det er? Han her "stanger". Gnur hodet sitt mot det han kommer til - fjes, lår, armer, mage... Kanskje det er kos. Av og til vil han sitte på fanget, men ikke så lenge om gangen :)
Stanges en del her og ja. Har valgt å tolke det som kos, da han ofte gjør det mot ansiktene våre og holder noen sekund - kanskje bare ønsketenkning :P

Kosetiden er når det ammes. Da skal hun stryke meg med andre armen samtidig også. Ellers har hun i grunn lite tid for kos. Stort sett for opptatt med å leke med broren og gå på oppdagelsesferd;)

Vil si hun koser en del. Veldig våte kyss/gap på kinnet <3 og på kvelden når hun roer litt ned på sofan.

Back
Topp