Er deres små flinke til å hjelpe til?

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Morsomste ungen vet om er å være med på å tømme oppvaskmaskinen - blir jo en og en kniv, gaffel osv men han synes det er stas. Tallerkener må jeg hjelpe litt på, de største er litt tunge og hender han glipper tak.

Det er også morsomt å få være med å dekke på. Da tar han egen tallerken, kopp og bestikk på plassen sin. Hender også han kommer for å hente underlag, men det er det litt variabelt hvor det ender opp ;)

Klesvask er det morsommere å rive ned enn å henge opp - men flink til å rive av og plassere i kurven [emoji14]

(Vil også mer enn gjerne hente ting fra klesskapet som er brettet, riste det rundt og ha i kurven [emoji14] ikke like praktisk, men han er veldig søt når han holder på :) )

Han er veldig flink til å "hjelpe" til her. River ned alt, drar med seg klær og leker rundt om [emoji14] ryddig liker han det ikke. Han er flink til å rydde lekene sine opp i lekekassen da. Kaster de oppi med alle krefter han har. Er et under at leke hans er hele ennå

Syntes hun er ganske flink, pleier å hjelpe til med både klesvasken, oppvasken, rydde av og på bordet. Ikke sååå flink til å rydde lekene sine. Og man må passe på, jeg har funnet en del ting i vaskemaskinen/oppvaskmaskinen/søplekassen som ikke skal dit :P
Kommer litt an på humøret, er hun sliten så gidder hun ikke.

Han er veldig flink til å "hjelpe" til her. River ned alt, drar med seg klær og leker rundt om [emoji14] ryddig liker han det ikke. Han er flink til å rydde lekene sine opp i lekekassen da. Kaster de oppi med alle krefter han har. Er et under at leke hans er hele ennå
Hehe, ja det kastes en del ting her og. Godt duplo tåler en del, ellers ville det vært over og ut for mye av det [emoji14]

Syntes hun er ganske flink, pleier å hjelpe til med både klesvasken, oppvasken, rydde av og på bordet. Ikke sååå flink til å rydde lekene sine. Og man må passe på, jeg har funnet en del ting i vaskemaskinen/oppvaskmaskinen/søplekassen som ikke skal dit [emoji14]
Kommer litt an på humøret, er hun sliten så gidder hun ikke.
Haha, ja må absolutt passe på. Fant en bok i vaskemaskinen en gang og søppel DET er spennende det. Vil gjerne hente ting ut derifra og...

Haha, ja må absolutt passe på. Fant en bok i vaskemaskinen en gang og søppel DET er spennende det. Vil gjerne hente ting ut derifra og...
Fikk en ufin overraskelse her om dagen når han hadde gått i søpla og hentet seg en smoothie pose [emoji14]

For noen vidunderbarn dere har! Min vil helst krype inn i både vaskemaskin og oppvaskmaskin, og river mer enn gjerne klærne ned fra tørkestativet. Han er med på å "dekke bord", men det han får å dekke på kan like gjerne ende opp i lekekroken som på spisebordet [emoji6]

For noen vidunderbarn dere har! Min vil helst krype inn i både vaskemaskin og oppvaskmaskin, og river mer enn gjerne klærne ned fra tørkestativet. Han er med på å "dekke bord", men det han får å dekke på kan like gjerne ende opp i lekekroken som på spisebordet [emoji6]
Hehe, høres ikke helt ukjent ut. En del ganger han dekker på til seg selv på gulvet - men er helt til han innser at det straks er mat, da må det på bordet; kan jo ikke spise uten han, tenk

Hvis det er noen trøst så har vi en del av det vi også! Jeg elsker å tørke klær ute på sommeren, men vet jaggu ikke om jeg tar sjansen på ren klesvask og en unge på 1,5 år som har funnet ut at det er ganske gøy å løpe gjennom det som henger der. Har på følelsen at det kan bli mye dobbeltvasking :wideyed:

Hun elsker å være med på alt vi driver med :) plukker gjerne opp rot og gir til meg for å rydde.

Back
Topp