er dere

vimsa79

Forumet er livet
som er ferdig med julegaver HELT sikkre på det????????

det var nemlig jeg[&:] men så feil kunne jeg ta, gikk igjennom posene i går å kom til å tenke hm her mangler det noe[:'(][:'(] så kom svigers med penger og beskjed: kjøp noe til barna du[:'(][:'(][:'(]
jaja da får jeg vel ta enda en runde da etter å ha vært i banken[8D] for minibankene vil ikke gi meg noen penger på en stund[8D][8D][8D]

se så snill jeg var som minnet deg på det[8D]

hehe joda tenk å sitte der morgen den 24 å brått komme på at OI det har jeg glemt...... da er faren stor for at vi går glipp av tradisjons programmene våre[;)]

Er ABSOLUTT ikke ferdig, skulle gjøre det i helgen, men det gikk heller dårlig. Har fortsatt over 39 i feber så hvordan denne jula blir er nå et spørsmål i seg selv, sukk.

ANGST[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]

god bedring kjersti.... ingen som kan hjelpe deg da??

Takk skal du ha, passet pokker så dårlig nå kan du si[>:][>:][>:][>:][>:][>:][>:], men skal en tur til legen i dag bare for sjekke om evnt betennelser, slik at jeg kan få medisiner.

Nope og huset ser ut som det har tapt alle verdenskriger.

Jepp jeg er HELT sikker[:D][:D][:D][:D]  Venter på resten av gaven til sambo fra Isabell i posten i dag eller i morgen, bestilte noen dvd'er fra cdon her om dagen[:)] Mangler bare juletreet vi!! Ja også vet jeg at sambo ikke har kjøpt gave til meg enda, men det er han alltid i siste liten med!!

hehe ja menn pleier vel å være det.....

Back
Topp