Er dere

Wildberg

Forumet er livet
oppblåste? Føler ikke at klærne passer lengre. Gensere og tskjorter går greit, men har søren meg lagt på meg i kjærlighetshåndtakene og magen.... litt tidlig å dra frem gravidbuksene eller.....

Jah.. Og fiser som en gud :P Har heldigvis ikke lagt på meg noe enda, men er ubehagelig å gå med de trange buksene mine så de har jeg lagt bort. :)

det merker jeg ingen ting til enda heldigvis :)

Snodig nok så viser vekten - 1 kg, men de trangeste buksene er ubehagelig nå. :-p

Oppblåst er vel bare fornavnet :p Umulig å holde inn magen og ubehagelig å ha på de trange olabuksene. Og lufta må jo ut :p he he...

Her har magen vokst noe sykt siden jeg er så oppblåst. Har til og med blitt spurt om jeg er gravid siden magen er så stor... håndtakene har flyttet seg frem på magen, så jeg trenger ikke å bekymre meg for dem lenger. hehe Men det er umulig å skjule kulen nå ja. Går vel sikkert litt ned igjen når denne oppblåst-fasen går over. :laughing002

Heldigvis ikke, kaster opp en del så vekten går nedover. Men luft i magen, dæven! Til og med mannen min lurer i blant! Haha!

ekstremt oppblåst! HUFF. ikke noe særlig. hehe

Oppblåst ja det kan jeg skrive under på. Føler at magen alt har vokst men er bare luft, så langt går vanlige bukser bra men vi får se hvor lenge det varer.

Er nok det. Kommer fint lite ut bakveien da, men raper derimot som en "helt"
Ikke lagt på meg så mye heldigvis, men kommer nok...

Er med på den jeg også. Samboeren lurte på om dagen om det var en liten babymage alerede, men jeg måtte skuffe han og fortelle at det bare var superfisene som ligger på lur. Gjett om han ble glad...

ÅÅ ja, magen står ut. Føles til tider som om jeg er på vei til å eksplodere!

Jaaa! Det var noe av det første som fikk meg til å mistenke at det var noe på gang. Har store problemer med å ha på meg stramme bukser, ser ut som jeg er i utgangen av første trimester allerede! Utrolig ubehagelig.

Æsj, ja.... Har en high waist bukse som er TORTUR å ha på seg!! Og det er vel og merke den eneste buksa som egentlig passer meg nå, så tror jeg må gå til innkjøp av gravidbukse snart.. For komforten sin skyld :P

Back
Topp