er dere.....

Jeg tar gravid og ammende kosttilskudd. Når jeg gikk gravid med nummer 1 spydde jeg de opp noen ganger, forferdelig...... Tran spy er ikke å anbefale.... Så da lærte jeg meg at det er lurt å ta de før jeg skal sove!

Jeg har klart å ta hver dag til nå ihvertfall :-) har dem på nattbordet, så de blir tatt før jeg legger meg hver dag :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Nei,er ikke flink i det hele tatt! Kjøpte folat og tok noen av den,men hukommelsen er som en gullfisk,husker ingenting..

Nah, tok folat når jeg huska. Men etter det har jeg bare susa. . Trur hukommelsen min forsvant det sekundet jeg ble gravid.

Jeg har noe multivitaminer som jeg tar når jeg kommer på det. Altfor dårlig jeg også! :(

Folfaten husket jeg på å ta, men når jordmor ba meg ta tran og Floradix ble det straks litt verre. Floradix smaker høgg, fikk mannen til å smake og han brakk seg med meg :-P Må bli flinkere når jeg blir frisk igjen, nå er set bare vann og nonstop som frister for halsen ;)

Jeg tok folat hele 1.trimester:) Tok ingenting fra uke 12 - 14, da var jeg hos jordmor og fikk anbefalt tran:) Enkelt og greit, ikke for mange tabletter å spise +greit for lommeboka;) Jordmor sa det er spesielt viktig nå som det er mindre sol at vi gravide får i oss nok D-vitamin. Skal ta 2 tabletter til dagen, men pleier å bare ta 1. For spiser litt fisk og drikker ekstra lett melk som inneholder litt ekstra D-vitamin:)

fra fikk jeg det til:) her er bildet:):). ImageUploadedByTapatalk1357813968.606040.jpg

Flink til å ta gravid og ammende kosttilskudd jenter?? Jeg var flink med flaten, og så fort jeg sluttet og ta den kjøpte jeg inn kosttilskudd for 2-3 trimester. Var flink første uken, men så dabbet det av...:( tar kanskje hver 2-3 dag... Huff, må vel bare stramme meg selv opp litt.....:-/

jeg har kunn tatt folat (b-vitaminer inkl) før og under svangerskapet nå...ellers ikke noe, prøve å spise frukt og grønnsaker innimellom...og litt melk, så får nok de viktige næringstoffene i meg :) er ikke så begeistret for piller generelt....

Back
Topp