Er dere våknet? :D

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Lillemor våkner kl halv 7, og gubben har bestemt seg for å sove lenge. Så her er jeg oppe! Hurra. :rolleyes:
Håper det blir fint vær idag så vi kan ut og lage bål og grille pølser.

Noen som har tips til hva annet vi kan finne på idag?

Jeg er våken, har en krabat i maven som vekker meg rundt 6 hver morgen.. :) lille mor ligger fortsatt og sover, så jeg kan kose meg med radio og en kopp te helt alene:) jeg håper på at lillemor våkner frisk i dag, så vi også kan nyte solen litt:) ha en fin dag:)

Det hørtes kjempe koselig ut da:) sleng med marchmellows og seigmenn;) super godt på bålet;)

Jepp. 07.30 sto vi opp, da var kælle alt i dusjen, å nå reist på jobb.
Vet ikke helt hva vi skal gjøre i dag, har ikke ork til så mye kjenner jeg.
Vil heller ligge å sove :P

Pinnebrød er jo godt på bålet, eller kanelsnurrer..ha en fin dag :)

Ååå, jeg vil også ha "fri" i dag! Selvom jeg har hjemmekontor er jeg stuck foran Mac'en frem til 16:00 - herlig med en kranglete rygg/bekken :p

Ha en knallfin dag dere som kan gå ut i solen! :D

Oooooh, Pinnebrød med sukker å kanel. ååååååååååååååå ELSK!!!!!!!

OI! Har aldri hørt om hverken seigmenn eller kanelsnurrer på bålet. Men det hørtes jo nydelig ut.

Jeg er egentlig litt irritert på den møkkagubben. :p Han tok seg en fridag idag, for og hjelpe meg hjemme liksom. Siden han har vært så forbanna lat i det siste, og snuppa ikke har barnehagedag. Og før vi la oss igår så bestemte han at han skulle sove lenge idag. STUT..

OI! Har aldri hørt om hverken seigmenn eller kanelsnurrer på bålet. Men det hørtes jo nydelig ut.

Jeg er egentlig litt irritert på den møkkagubben. :p Han tok seg en fridag idag, for og hjelpe meg hjemme liksom. Siden han har vært så forbanna lat i det siste, og snuppa ikke har barnehagedag. Og før vi la oss igår så bestemte han at han skulle sove lenge idag. STUT..

Mannfolk!

Våken her ja vert våken siden kl 6 her.. Kjenner det hadde vert godt å sovet litt nå, men får ikke til å sove på dagtid lengere :/

Back
Topp