Er dere trøtte?

Limmylamb

Glad i forumet
*MIA*
Jeg er så sinnsykt trøtt alltid.. Sover 12-13timer i dgnet og er trøtt når jeg er våken.. (sliter meg ut de dagene jeg har overskudd) Har så vidt vært kvalm, men trøtt har jeg vært siden uke 12 (er nå i uke 25)
Jeg vil gjøre ting igjen snaaart...
Går på veggene hvis jeg hadde orket..

signerer den, og kommer nok av litt dårlig nattesøvn. er vel en måte å klargjøre kroppen på våkennetter kanskje?

har ikke peiling.. Jeg bruker vertfall lang tid på å sovne om kvelden fordi småtten sparker så om kvelden eller masse tanker dukker opp... blei så forb* her i går kveld da jeg akkurat hadde sovnet så kom det en sånn melding uten noe fornuftig innhold.. bare drit liksom..
-"har du pult?      ikke?     da er du heldig for nå har ikea og møbelringen salg på pulter!"   #¤#¤%#¤%!
så da tok det en halvtime time til før jeg fikk sove igjen.. (etter jeg hadde skjelt ut vedkommende)
Så trøtt å lei.. orker ikke gå på arbeid.. men det frister for det er ikke bedre å sitte å kjede ræva av seg hele formiddagen heller..

Er dere arbeidsdyktige eller har dere aktiv sykemelding?
Jeg er elektriker men må jo sitte på kontoret for hvis jeg er ute på vanlige oppdrag må jeg jo klatre/løfte/herje så da går det 2-3 dager før jeg kommer meg på bena igjen..

Jeg trenger mye søvn for tiden og slik har det vært gjennom hele svangerskapet.. Står opp 0630-0700 mandag-fredag og da blir et ofte sofan etter jobb til sengetid i 2200-2230 tiden. Helgene skeier jeg ut, men da får jeg det igjen i begynnelsen av uka.[X(]

Samme her. Fryktelig trøtt og sliten, spseielt i slutten av arbeidsuka. Vekkerklokka ringer 05.45(!!) og er som oftest på jobb rundt 07.00. Er da heldigvis ferdig rundt 15.15/16.00, så har god tid til å slappe av til neste dag. Men har ikke mye overskudd til annet enn jobb og litt husarbeid, nei[;)]

Er ikke så trøtt lenger, men det er vel fordi jeg sover godt om natta, må ikke tisse om natten lengre og våkner ikke før i sju halv åtte tiden på morran... deilig. Ellers blir jeg utrolig sliten etter en lang dag på jobben, men henter meg inn de dagene jeg har fri/er sykemeldt 40%. [;)]

hei!
nei,jeg har ikke vært så trøtt i det siste,men de to siste nettene har jeg sovet så dårlig pga kramper i leggene og/+ at armene mine har sovnet...ubehagelig følelse,er det flere som opplever dette?
Ellers har det hjulpet godt å være 50% sykemeldt,har korte dager,slutter 13.30-14.15,det har hjulpet kjempe masse,prøver å overtale meg selv på at jeg må ta det litt rolig nå,ta hensyn til meg selv..men det er ikke alltid like lett.....

våkner også med krampe innimellom, det er noe dritt!![:@]

Hadde ei periode i januar krampe med det samme jeg la meg i senga.. og det pleide å vare i mange minutter!! Men jeg passer på å få i meg nok kalsium, drikke masse vann osv.. og nå er det en stund siden sist!

Er utrolig trøtt. Får skjeldent kommet meg ajour da jeg har ei lita her som krever sitt.
zzzzzzzz

Alltid kjempetrøtt de dagene jeg har vært på jobb. Er heldigvis 40 % sykemeldt for tiden, deilig med dager innimellom å hente seg inn igjen på. Har merket at SØVN er viktig stikkord for å ha det bra for tiden, trenger mye av det[:)]

Jeg er også kjempetrøtt for tiden,går hjemme hele dagen,er sykmelt,og sover ett sted mellom 11-13 timer i døgnet[:o]

mhm.. alti trøtt.. ekspert på å sovne på sofaen før tida!!

Ikke meningen å gni det inn til dere som er trøtte, men jeg
er faktisk i storform for tida.. Godt å komme seg opp om
morgenen til den nye jobben, i steden for bare ettermiddager
som jeg hadde tidligere...

Prøver å ta noen pauser for bekkenet sin del, ellers er det
bare deilig å være gravid..[:)]

Sender mange klemmer med medfølelse til de som er trøtte og
slitne, og håper at det går over eller at dere finner en måte
å takle herdagen på, som passer for dere...

Jeg sover stort sett godt om natta, og når jeg har fri, eller skal på senvakt, somver jeg ca 12 timer i døgnet. Er 50 % sykmeldt nå, så jeg skal slippe dagvakter, så her soves det mye om dagen!!! [:D]

Sover også som en stein hele natta.. men er bra trøtt etter jobb. Blir sliten av mas og jag hele dagen merker jeg.. Men sånn er det vel. [;)]

var utrolig trøtt di 3 første mnd!så fikk jeg energien tilbake.

nå har jeg blitt trøttere igjen[&o]orker mindre.(puster som en val når jeg har gått opp trappene)

sovner som en stein på kvelden,gjerne tidlig.men våkner også tidlig.

så tar jeg meg en lur på dagen vist det lar seg gjøre[;)]

jeg er et skikkelig sovehue, men nå har det bedret set i hvert fall. i starten, de første 3 mnd klarte jeg såvidt å holde øya oppe. men nå er det bedre, så lenge jeg får nok søvn. det er sånn enten/eller om natta. enten sover jeg natten i gjennom og våkner relativt uthvilt, eller så tar det laang tid før jeg får sove pga alle bekymringer som dukker opp. oxo hender det selvfølgelig at jeg har netter hvor jeg må opp 100 ganger for å bimelibim hehe [:-] eller fordi jeg våkner av spark [:D]
...vanskelig å finne behagelig liggestilling. hvis jeg bare ligger på den ene siden føles det ut som jeg får liggesår, blir helt støl og jævlig i hofta. men men. kanke ligge på ryggen heller, for da blir jeg bekymra etter å ha lest at det kan være fali etc...[8|] skakke være lett gitt. 

hehe....Nei d skal ikke være lett.
De første 3 mnd sovna jeg hvor som helst, når helst. Var helt EKSTREMT trøtt! Måtte sove på dagen for å klare å holde meg våken heeeele dagen. (skal nevnes at jeg elsker å sove)
Nå er det ikke så ille, men våkner nå på natta av spark i magen eller
at jeg er enormt tissatrengt, eller at jeg ikke klarer å snu meg pga bekkenet.
Så enkelte dager er jeg veldig trøtt, men ikke på samme måten som de
3 første mnd.

Back
Topp