Er dere sunne i matveien?

Spiser sunt og tar vitaminer og jern, men blir oftere brus og sjokolade en til vanlig :p Dårlig kombo når jeg ik kan trene lenger men føler ikke for å la være når det er så kort tid til fødsel..

Nei, er vanvittig dårlig på kostholdet mitt. Blir ofte cola til frokost (spesielt nå siden morgenkvalmen har av en eller annen grunn meldt sin ankomst :shifty:) og en del godteri. I begynnelsen spiste jeg mye frukt og grønt og tror jeg må prøve å få begynt med det igjen istedet. Skal prøve å begrense meg siden får jo dårlig samvittighet for lille i magen men det er så ekstremt vanskelig også var han litt over gjennomsnittet da vi var på 3D så det gir meg jo enda dårligere samvittighet. Tror jeg får bli sunn nå og heller ta igjen godteriet når han er ute og vi nærmer oss jul, hihi! :joyful:

Jeg prøver å spise variert. Passer på å få i meg melk og tran samt en del frukt og grønnsaker :)

Ligger på sofaen med potetgull og pepsi :P
...i kveld iallefall :) Ellers så prøver jeg å spise variert, har nok et ganske normalt kosthold. Det er generelt lite snop og brus i hverdagen, koser meg heller med det i helgene. Prøver å få i meg litt mer frukt og grønt å, men jeg er ikke så flink til å huske på mellommåltidene.

Back
Topp