Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ei venninne som også er det.... Men eg er sterkt ueinig med ho i noko, kanskje eg er sterkt ueinig med deg i noko også...Er jo utdannet sosiolog (samfunnsviter) og liker å holde meg oppdatert på samfunnsspørsmål. Er også opptatt av hvordan folk har det og liker å diskutere.![]()
Med fare for å høres ut som en dum blondine, så må jeg innrømme at jeg ikke leser/ser/hører nyheter. Blir deprimert og engstelig av det, og har satt typen på saken. Han er kanskje i overkant engasjert i politikk og samfunn, og sier ifra om det er noe jeg trenger å vite
Men jeg engasjerer meg veldig i "mine" hjertesaker![]()
Altså, det blir kanskje feil å si det sånn da, for jeg er ikke akkurat noe formann i noen foreninger, for å si det sånn
Men det jeg bryr meg om, det bryr jeg meg virkelig om.
Da setter jeg meg inn i saken det gjelder, slik at jeg kan komme med saklige og veloverveide argument i en eventuell diskusjon.
For eksempel homofili og ufrivillig barnløshet.
Og så er jeg en språknazi, til min kjæres fortvilelse![]()
Irriterer meg grenseløst over mennesker som kan og vet alt. Uansett hva du sier, om du legger frem vitenskapelige bevis, så vet de fremdeles bedreEnig! Jeg liker også kun å diskutere hvis jeg har litt peiling. Hater når folk synser i vei om temaer de ikke har satt seg inn i.![]()
Irriterer meg grenseløst over mennesker som kan og vet alt. Uansett hva du sier, om du legger frem vitenskapelige bevis, så vet de fremdeles bedre![]()
Då kan jo ikkje vi diskutere, dåTror det er noe folk er og blir.mest tror jeg det er bioligisk faktisk. Finnes mamge teorier rundt det også i sosiologien. Ikke alle sosiologer mener at alt er et resultat av samfunnet vi vokser opp i. Da hadde det ikke vært noe homofili i lukkede samfunn tenker jrg.
![]()
Eller dei som påstår at det er fakta. Så google du seinere, og ser at det var løgn......Liker spesielt argumentet det er feil.Så spør man: Hvorfor er det feil, kan du vise til fakta? Svar: Nei, men det er feil, det vet jeg.![]()
Nei, det trur eg ikkjeNei, ikke sant. Hvis du kan bli straffet med døden for å være homofil så hadde du kanskje ikke vurdert det.Hva tenker du om bifile da? Er det miljø eller arv? Er vi kanskje alle skapt for å like begge kjønn, og så sosialisert inn i ulike preferanser etterpå.
![]()
Nei, det trur eg ikkjeeg trur dei på lik linje som homofile er født inn i legninga si... Men når sant skal seies veit eg lite om det å vere bifil.... Berre av å prøve å skrive her, har ei komt med fleire konklusjoner
![]()