Er dere samboere/forlovet/gift eller skilt?

Samboer. Han vil ikke gifte seg. Babler om at skilsmissestatistikken er skyhøy :p
 
Vi er forlovet, og har vært det i ca 6 måneder. Har vært kjærester snart 8 år:Heartpink
 
Samboere å forlova :)
Gift snart bare vi kommer åss til byen å får d ordna... Noen som vet kor man fær å jør sånt i full fart? Vi e ikke interessert i et stort bryllup. Vi vil ha d så lite som mulig. Egentlig bare en prest å forlover/vitna...
 
Vi er samboere, og forlovet oss i går! <3 :)

Et lite teknisk spm; hvor får jeg tak i en sånn fin "teller" som mange har i signaturen sin? Sånn type: "xxx dager til bryllup" ;)
 
Samboere og forlovet oss 24.11.15:) Venter fortsatt i spenning på ringene som "aaaldri" kommer til gullsmeden:p
 
Vi har vært gift i 6 og et halvt år :)
 
Samboere og forlovet oss 24.11.15:) Venter fortsatt i spenning på ringene som "aaaldri" kommer til gullsmeden:p

Gratulerer!! :D
Min ring skal være ferdig tidligst på mandag, er utroolig kjedelig å vente :p Han venter med ring til vi gifter oss :)
 
Gratulerer!! :D
Min ring skal være ferdig tidligst på mandag, er utroolig kjedelig å vente :p Han venter med ring til vi gifter oss :)
Tusen takk og i like måde :D

Vi får ringene våre neste uke en gang. Vi var innom å maste igår;) Vi hadde valgt de pga vi fikk beskjed om at det kom til å ta 1,5 uke.. Nå har det gått 2,5 uke og nå fikk vi beskjed om at det ikke stemte.. Bah:p

Vi skal ha samme ringene som gifteringer tenkte vi, så nå trenger vi ikke skaffe nye når vi skal gifte oss:)
 
Tusen takk og i like måde :D

Vi får ringene våre neste uke en gang. Vi var innom å maste igår;) Vi hadde valgt de pga vi fikk beskjed om at det kom til å ta 1,5 uke.. Nå har det gått 2,5 uke og nå fikk vi beskjed om at det ikke stemte.. Bah:p

Vi skal ha samme ringene som gifteringer tenkte vi, så nå trenger vi ikke skaffe nye når vi skal gifte oss:)

Åh, så kjedelig. Hvis jeg ikke hører noe neste uke skal jeg og mase litt.

Vi vurderte å ha de samme vi og, men jeg hadde lyst på en egen forlovelsesring ;) Gleder meg sånn til å gå med den!

Har dere satt dato?
 
Åh, så kjedelig. Hvis jeg ikke hører noe neste uke skal jeg og mase litt.

Vi vurderte å ha de samme vi og, men jeg hadde lyst på en egen forlovelsesring ;) Gleder meg sånn til å gå med den!

Har dere satt dato?

Åååh, ja gleder meg noe enormt jeg også!:D

Nei har ikke satt noen dato.. Vi er ganske avslappa så tar det som det kommer:) Enn dere?
 
Back
Topp