Er dere sånn?

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
hvis dere leser en bok, kan dere få DEN stemningen? Skjønner?

Når jeg leser noe av Edgar Allen Poe, så blir jeg sånn at jeg helst vil sitte i en borg, med sprakende peis, stearinlys overalt, tepper og kraftig rødvin
*sukk* blir nesten forelska jeg :P Jeg er veldig VELDIG glad i Poe!! VELDIG!
Skulle ønske jeg kunne sitte inne i hele dag og bare leseleselese alt jeg kommer over av han :P

Jeg lever meg veldig inn i det meste jeg leser, ja.. Blir ofte lei meg når boka er slutt. :P

Jepp, i aller høyeste grad. Jeg blir helt skada i hodet mange ganger, leser jeg noe på litt gammel engelsk så preger det meg så lenge jeg leser boka og litt etterpå. Blir mye mer høflig og tenker ofte på gammel-engelsk også:P Derfor jeg aldri kunne ha blitt skuespiller eller forfatter, jeg setter meg så inn i stemninger og karakterer at jeg hadde blitt en av de der raringene som aldri kommer ned igjen :P 

Helt klart. Jeg elsker Ken Follett. Jeg er helt i min egen verden når jeg leser (bortsett fra enkelte sporadiske sinneutbrudd som får gubben til å se rart på meg). Og jeg kan irritere meg over dumme folk i evigheter. selv om de er helt fiktive. Litt småflaut egentlig

Jeg lever meg VELDIG inn i bøkene jeg leser ja, hvis boken er godt skrevet.

Da jeg leste siste Harry Potter boka (en av mine favoritt bokserier) så satt jeg med adrenalinkick gjennom hele siste halvdel av boka omtrent.

Og gjennom siste i Twilightserien kunne en se pulsen min utenpå genseren fordi hjertet banket så voldsomt og jeg gikk rundt i en fjortisforelskelsesrus i flere dager.

Ikke alle bøker har den effekten på meg, men det er kjekt når det skjer. :-)

<3 <3 bøker <3 <3 I min verden er det helt pussig at noen ikke LIKER å lese! :P

Kjenner godt til følelsen ja av og bli helt oppslukt!

Er det noe som rører veldig eller er trist i booka, blir jeg ofte revet med og gråter en skvett :p

Back
Topp