Er dere redd for krig?

Agnete

Forumet er livet
De fleste har vel fått med seg hva Russland gjør på krim nå?
Og jeg må si at dette bekymrer meg. Synes krig kommer nærmere og nærmere landet vårt.
Og det verste av alt, Russland mener jo at de ikke har noen soldater der.
Håper vi ikke blander oss denne gangen, krig løser jo ingen problemer :(
Hva tenker dere om dette?

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenkte på det i dag jeg og...
Håper vi holder oss unna....

Vil virkelig ikke oppleve krig....:-(

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Redd. Klart Jag e det. Ikkje så lenge siden eg mista en del släkt i krigen.

Typisk Ryssland vara involvert i allt

Ja, jeg er redd. Alltid vært redd for det.

Jeg liker ikke det som skjer. Men det har smelt rundt om i verden jevnt og trutt i alle år. I alle situasjonene omtrent så har Norge blitt blandet inn gjennom Nato eller FN. Samme kan skje her. Men jeg venter og ser. Det er mange situasjoner jeg synes er mer skremmende enn akkurat denne i forhold til krig. Skal jeg gå rundt å være redd og bekymre meg for alle sånne mulige kriser og kriger, så hadde jeg blitt nervevrak. Så den bekymringen tar jeg hvis den krigen faktisk kommer.

Følger med på hva som skjer, men føler meg veldig trygg her i Norge. Blir ganske oppgitt av FN da, de har jo overhodet ingen funksjon så lenge Russland er med! Bli akkurat som i Syria, FN får ikke gjort noen ting pga Russland.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Følger nøye med og ja jeg tenker jo på det!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Nei, det kan jeg ikke si jeg er.

Sent from my iPhone using BV Forum

Følger litt med. Men vil ikke si jeg er redd.

Jeg liker ikke det som skjer. Men det har smelt rundt om i verden jevnt og trutt i alle år. I alle situasjonene omtrent så har Norge blitt blandet inn gjennom Nato eller FN. Samme kan skje her. Men jeg venter og ser. Det er mange situasjoner jeg synes er mer skremmende enn akkurat denne i forhold til krig. Skal jeg gå rundt å være redd og bekymre meg for alle sånne mulige kriser og kriger, så hadde jeg blitt nervevrak. Så den bekymringen tar jeg hvis den krigen faktisk kommer.
signerer

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Neida. Dette skal gå så bra. :)

Leser litt overskrifter og sånt, men det er så mye elendighet ellers i verden at jeg ikke orker å bruke så mye energi på å bekymre meg.

Vis jeg skql følge en beskjed fra ei som blei lagt ut på sosiale medier en dag så burde jeg vell være "glad" for krig for mann trengte kun landbruket da det var krig i Norge. Men personlig så er jeg bekymret og håper vi slipper unna og att vi få leve trygt her sånn som vi gjør nå. Så jeg håper det ikke blir krig her i landet.

Sent from my 1038QCW using BV Forum mobile app

Jeg er selvsagt bekymret for at det skal bli mer krig og elendighet i verden, det ønsker jeg jo ikke. Men jeg føler ikke at jeg selv er utrygg. Jeg er mye mer redd for idioter langs veiene og slikt enn jeg er for krig, sånn personlig.

Følger med på hva som skjer, men føler meg veldig trygg her i Norge. Blir ganske oppgitt av FN da, de har jo overhodet ingen funksjon så lenge Russland er med! Bli akkurat som i Syria, FN får ikke gjort noen ting pga Russland.

Helt enig!

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Back
Topp