Er dere plaget med kynnere og nedpress???

Lurer på dette med nedpress.. flere som sier det føles som en vannmelon mellom beina.. men kan det også føles som et intenst press mot urinblæra, på en måte, eller bare nedover liksom? Det har jeg hatt en god del av..
Også lurer jeg egentlig fælt på hvordan h*n ligger, for det kjennes ut som om det er bevegelse helt nederst, nesten som krafsing liksom, men der skal jo hodet ligge..?
Jeg kjenner også nedpress på den måten. Har i tillegg kjent følelsen av å ha noe mellom bena, men i tillegg kjenner jeg ofte følelsen av at hun borer hodet sitt nedover så det blir skikkelig press på blæra. I forhold til krafsinga, så kan det jo være hender som rører seg nedi der. Bare hørtes litt rart ut at krafsingen kommer fra der hodet skal være :p

Lurer på dette med nedpress.. flere som sier det føles som en vannmelon mellom beina.. men kan det også føles som et intenst press mot urinblæra, på en måte, eller bare nedover liksom? Det har jeg hatt en god del av..
Også lurer jeg egentlig fælt på hvordan h*n ligger, for det kjennes ut som om det er bevegelse helt nederst, nesten som krafsing liksom, men der skal jo hodet ligge..?
Jeg kjenner også nedpress på den måten. Har i tillegg kjent følelsen av å ha noe mellom bena, men i tillegg kjenner jeg ofte følelsen av at hun borer hodet sitt nedover så det blir skikkelig press på blæra. I forhold til krafsinga, så kan det jo være hender som rører seg nedi der. Bare hørtes litt rart ut at krafsingen kommer fra der hodet skal være :p
Jeg har det også sånn, og har hatt det i alle svangerskapene, dog litt tidligere for hver gang. Denne krafsingen er veldig ubehagelig og ofte veldig vondt, og jordmor forklarte for meg at det som føles som negler som krafser faktisk er press på nerver i området livmorhals og skjede, og at det er det som også gir opplevelsen av at det faktisk kommer noe ut der innimellom :-P Høres logisk ut egentlig, så jeg prøver å slå meg til ro med det :-D Men usj, så ubehagelig :-P

Hehe ja jeg ser hvertfall for meg at det er der hodet er- jeg kan ikke skjønne at det skal være enda lengre ned eller noe annet sted sånn ifht hvor jordmor har kjent hodet når jeg har vært på kontroller.. :-O
Skal forøvrig til henne i morgen så jeg får spørre henne da :)

Back
Topp