Er dere plaget med kynnere og nedpress???

Novemberskatten

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Eller har dere sluppet unna, stort sett? :-/

Her har jeg siden helgen kjent veldig tydelig at det er kynnere, og nedpress både nedentil og bak i rompen på en måte. Etter kontrollen på mandag ble dette bare verre og de har kommet ganske regelmessig sånn type 1-3 min mellom, varer rundt 30 sekunder, pause på da inntil 3 minutter også er det på ann igjen :-/ Gjør litt vondt/er ubehagelig. De er merkbare for å si det sånn

Flere som er plaget? Er det noe som hjelper mer enn annet??

Ja, mye kynnere og nedpress. Kynnerne blir verst om jeg rører meg, og nedpresset merker jeg mest om jeg går eller står. Blir liggende mye på sofaen, siden det hjelper mot begge deler :)

Jepp! Begge deler her å... Hsr hdtt kynnere lenge, men ikke plages av de før nå.. I dag de blitt vonde:(

Ja. Masse av begge deler, kan ikke gå mer enn 20 meter før det føles ut som han er på vei ut. Ser skikkelig lur ut når jeg vagger rundt på høyskolen.

Ja, mye kynnere og nedpress om dagen selv om jeg ligger mye i ro. Hatt lite av det tidligere i svangerskapet, men kommet nå siste uka.

Veldi sånn som du beskriver det!!!er inne på tredje dagen no :o blir veldi sliten av det :/

Har ikke hatt mye kynnere, men har hatt en del nedpress siden uke 30. Nå de siste dagene har det vært vanvittig med nedpress, skikkelig smertefullt! Før var det kun hvis jeg stod/gikk, men nå kommer det mens jeg både sitter og ligger også. Grøss!!!

Ikke nedpress her, det presser litt lenger opp på en måte. Men kynnere har jeg mye av! Hatt det siden halvveis i svangerskapet, men nå er de rimelig ubehagelige når jeg er oppe og går.

Har hatt kynnere i en del mnd og nedpress har kommet siste ukene samt maserier, vet ikke helt hva jeg syns er verst da men plasser av så mye som overhode mulig for å unngå plager

Kynnere har jeg hatt siden uke 26-27, men nedpress er det svært lite av :p

Nedpress fikk jeg først egentlig bekreftet at det er av legen i dag. Han skulle sjekke med ultralyd på babyene og sa rett ut at jeg hadde en vannmelon følelse mellom beina "ja det er nedpress det" sa han så fint :-P Jaja fantastisk :-D Hadde mye kynnere med første, nesten hele tiden de siste ukene men ikke mitt 2 og 3 svangerskap, men nå de siste to ukene i dette svangerskapet har jeg hatt masse nedpress og kynnere, som om det liksom bare var avgjørende av at jeg kom til uke 30 for å så begynne med det :-)

Har aldri kjent en eneste kynner, verken dette sv.skapet eller forrige :)
Men nedpress har jeg så og si konstant nå, er så sinnsykt ubehagelig å gå. Må jo sette meg ned og ta pause etter 5 skritt liksom, er ubehagelig å reise seg fra sofaen/senga også..

Har aldri kjent en eneste kynner, verken dette sv.skapet eller forrige :)
Men nedpress har jeg så og si konstant nå, er så sinnsykt ubehagelig å gå. Må jo sette meg ned og ta pause etter 5 skritt liksom, er ubehagelig å reise seg fra sofaen/senga også..

Ja det kjenner jeg til :-/ Har jeg satt lenge så kjennes det bare ennå verre ut og flere ballonger som vil ut :-/

Ja det kjenner jeg til :-/ Har jeg satt lenge så kjennes det bare ennå verre ut og flere ballonger som vil ut :-/
Bruker så lang tid på å reise meg fra senga og sofaen, føler jo at ungen skal dette ut :laughing002
Gleder meg så til fødsel og å slippe de ubehagelighetene vi har mens vi går gravid. Blir jo gjerne litt andre ubehageligheter etter fødsel da, men nå er jeg så lei av de jeg har at det skal gå veldig fint å bytte de ut med andre ;)

De siste ukene har jeg hatt myyye kynnere og den siste uken nå har de vært kraftige og kommet sammen med ordentlige mensmurringer! Var sånn de siste ukene før forrige fødsel også. Kjenner jeg gleder meg til å få ungen ut nå :)

Hadde en del kynnere for noen uker siden, men faktisk blitt litt mindre i det siste. Nedpress dermiot - AU! Masse stikkinger i symfysen/nedress :( Men er vell bare kroppen som gjør seg klar til fødsel..

Lurer på dette med nedpress.. flere som sier det føles som en vannmelon mellom beina.. men kan det også føles som et intenst press mot urinblæra, på en måte, eller bare nedover liksom? Det har jeg hatt en god del av..
Også lurer jeg egentlig fælt på hvordan h*n ligger, for det kjennes ut som om det er bevegelse helt nederst, nesten som krafsing liksom, men der skal jo hodet ligge..?

Veldig plaget! Har økt veldig med nedpress dem siste dagene nå. Kynnere og maserier har jeg hatt 90% av graviditeten så det er ikke noe nytt :P Men kjenner at kroppen er på et bristepunkt så håper hun kommer snart. Det er ikke mye igjen å hente ut av denne skrotten lenger :/

Back
Topp