Er dere på jobb

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Er dere på jobb om dagen selv om dere er kvalme og uggne ? I dag har jeg vært elendig form og virker ikke som det har tenkt å gi seg håper bare på at det er bedre imorgen så jeg får holdt ut på jobb.
 
Jeg har vært sikkelig dårlig så har vært sykmeldt 100 i 3 uker og 50 i 2 uker. Er på jobb igjen for fult nå å skal se hvordan det går. Sovnet på jobb i dag i 45 min :p godt jeg har egent kontor. Haha
 
Er dere på jobb om dagen selv om dere er kvalme og uggne ? I dag har jeg vært elendig form og virker ikke som det har tenkt å gi seg håper bare på at det er bedre imorgen så jeg får holdt ut på jobb.

Jeg var på jobb noen dager før det ble helt krise. Legen diagnoserte meg med sykelig svangerskapskvalme, gav meg noen tabletter (som heldigvis fungerer) og sykemeldte meg en mnd :) skal prøve meg på jobb igjen om tre uker, da tilrettelegger de på jobb for meg :) håper kvalmen din gir seg snart <3
 
er sykemeldt nå i starten for ikke å risikere noe siden jeg har mistet flere ganger.
 
Jeg har vært sykemeldt 3 uker, men første uken var pga bihulebetennelse. Jeg har hyperemesis, og må nå på sykehuset to ganger i uken for væskebehandling.
Altså ikke særlig aktuelt med jobb for min del på en stund..
Gleder meg til jeg kan komme tilbake til "normalen" igjen..
 
Har bare et lite snev av kvalme, så det går enda fint å være på jobb. Men merker st jeg ofte må gå ut av klasserommet pga lukter, både barnas pålegg, og andre ting.,, spørs om jeg snart må gi beskjed til læreren i klassen jeg støtter ihvertfall, så hun skjønner hvorfor jeg stikker ut hele tiden...
 
Nå har jeg akkurat tisset på pinnen, så er ikke kvalm enda, men var veldig kvalm med nr. 2. Jeg opplevde derimot at jeg var dårligere når jeg var hjemme, på jobb så hadde jeg ikke tid til å tenke på det, sovna med en gang jeg kom hjem og var utslitt, men da gikk tiden i hvertfall :p
 
Jeg har vært sikkelig dårlig så har vært sykmeldt 100 i 3 uker og 50 i 2 uker. Er på jobb igjen for fult nå å skal se hvordan det går. Sovnet på jobb i dag i 45 min :p godt jeg har egent kontor. Haha

Gull verdt med eget kontor for tiden, selv sov jeg en halvtime i dag :p våkna med mønster etter skjerfet på hele venstre siden av ansiktet :p
 
Jeg er 40% sykemeldt i en måned, og kjenner at det er greit mtp formen. Ikke kvalm, men så sliten at det er en utfordring å komme seg gjennom en hel dag på jobb...
 
Er på jobb :) håper formen er fin og jobben kan tilrettelegge, så jeg kan kobbe helt frem til permisjon. Sist ble jeg sykmeldt i uke 20 pga skikkelig bekkenløsning, det var laaaange uker og måneder hjemme på sofaen :dead:
 
Er veldig trøtt og utslitt. Men det går :) Deler dessverre kontor, så jeg får ikke hvilt. Da hadde jeg fått et par spørsmål :p
 
Jobber fult :) Håper jeg klarer å jobbe så lenge som mulig. Hadde endel komplikasjoner sist svangerskap fra uke 30 (avlastet livmorhals og svangerskapskløe), så spent på hvordan dette svangerskapet blir. Skal til legen om 3 uker, får da hørt hva hun tenker videre :)
 
jeg jobber på barnevernsinstitusjon så her blir det lite jobbing pga fare for foster og mor. skal til legen i morgen å diskutere søking om svangerskapspenger da jobb ikke kan tilrettelegge...
 
Jeg er student, med 4 eksamener i løpet av de neste 7 ukene, så jeg har ikke så mye annet valg enn å komme meg på skolen. :p har for det meste gått greit til nå :)
 
Last edited:
Ja, jeg er på jobb. Tør ikke noe annet. Jeg er livredd for at noen skal finne det ut. Jeg er bare tilkallingsvikar og er redd de vil sette meg opp på færre vakter om de vet jeg er gravid.
 
Er også hjemme 100%. De kan ikke tilrettelegge noe på jobb for meg. Skal til legen i dag og snakke om svangerskaps penger. Når formen er fin igjen kan jeg komme på jobb som ekstra hjelp noen timer når jeg ønsker selv. Så slipper jeg og være hjemme hele tiden.
 
Ja, jeg er på jobb. Tør ikke noe annet. Jeg er livredd for at noen skal finne det ut. Jeg er bare tilkallingsvikar og er redd de vil sette meg opp på færre vakter om de vet jeg er gravid.
Oi det må være vanskelig. Er du tilkallingsvikar på skole?
 
Jeg er hjemme i ulønnet permisjon. Godt å være hjemme når jeg er så kvalm.
 
Akuratt denne uken har jeg ferie, men er tilbake på jobb på mandag, bare følt meg litt uvel, men ikke direkte kvalm, så håper dette holder :D
 
Back
Topp