Er dere overtroiske????

~StRaToS~

Forumet er livet
Hadde dere spurt meg for 6 mnd siden så hadde jeg sagt at det er bullshit,
men nå er jeg ikke så sikker lengre....

Ei dame på dinbaby.no spådde meg og sa at jeg kom til å bli gravid i november og
at jeg kom til å få en god og lubben guttebaby med hår og det hele.

Ja vel, tenkte jeg.....

Så 18. november finner jeg ut av at jeg er gravid. Unnfangelsen skjedde 4. november.
Og den 12.februar var jeg på ul og der var en gutt med store baller[:D][:D]

Tilfeldig????? I don`t know....

Så har jeg tatt ringt testen en drøss med ganger og får alltid det samme svaret...
3 gutter og så ei jente....

Og nå er gutt nr 2 på vei...

Hvordan er dere når det gjelder overtro???

tror mer ting er tilfeldig... men blir litt satt ut når et er flere slike ting sm stemmer (slik som i ditt tilfelle).
uansett klarer jeg bare ikke tro på overnaturlige ting,- som spøkelser, spåing osv, ikke før jeg virkelig har erfart at det stemmer [8|][:)]

Jepp det er mer mellom himmel å jord enn det vi ser :)
Tror heller ikke at noen ting er tilfeldig... Men spåing kan tolkes på så mange måter [:D]

Folk spørr meg om jeg tror på spøkelser og da svarer jeg nei, men jeg nøler ved å svare det.
Jeg sier nei fordi jeg ikke har opplevd det, men trenger ikke bety at det ikke finne spøkelser.
Men gubben har opplev maaange spøkelses-ting..

Grøsser bare jeg tenker på det..

ORIGINAL: LilDee

Jeg tror at ting skjer for en grunn,fordi jeg har opplevd d flere ganger[:)]
Jeg tror også på "spøkelser"..fordi jeg har opplevd ting som jeg
absolutt ikke kan forklare!

Tror på at det er mer mellom himmel og jord enn vi vet om ja. Men er ikke spesielt overtroisk heller. Mer sånn at jeg er åpen for nye muligheter hvis de skulle dukke opp. Har foreksempe veldig god hjelp av healing når det er noe som feiler meg. I forrige uke fjærnet healeren en betent slimpose i kneet mitt på under fem minutter.

jepp jeg må nok si jeg er overtroisk og, men ikke sånn sykelig at jeg ikke går ut dørene en fredag 13 liksom..men tror på litt av hvert ja[:D]

Jeg tror at det er mer mellom himmel og jord enn vi aner. Har opplevd litt selv. Så jeg er veldig åpen for slikt.

jeg tror deg så absolutt!!!
er noe mellom himmel og jord,for jeg har opplevd ting som ikke går ann og forklare..
har også sett spøkelse..
mange syntes sikkert jeg er gal,men det kan skje de en dag også,som de ikke kan forklare...

Jeg tror ikke du er gal, men det er litt vanskelig når man selv ikke har opplevd det.
Men hadde jeg sett et spøkelse så hadde jeg pisset i buksa[&:]
ORIGINAL: henriette21

jeg tror deg så absolutt!!!
er noe mellom himmel og jord,for jeg har opplevd ting som ikke går ann og forklare..
har også sett spøkelse..
mange syntes sikkert jeg er gal,men det kan skje de en dag også,som de ikke kan forklare...

Jeg tror ikke du er gal, men det er litt vanskelig når man selv ikke har opplevd det.
Men hadde jeg sett et spøkelse så hadde jeg pisset i buksa

det er godt å høre!
det var ikke så koselig og se det nei.. og det var en jeg nettop hadde mistet.. [:(][:(]

Ja æ e litt overtroisk når det gjelder enkelte ting,sånn så at folk kan gå igjen,har opplevd det selv men ingen trur på det

Jeg VET at det finnes ting som ikke kan forklares hvorfor skjer. For eksempel det at folk går igjen, at folk kan se at ting kommer til å skje (har hendt meg noen ganger). Har en kusine som ser både det ene og det andre, og jeg har ingen grunn til ikke å tro henne.

Når det gjelder spåing, vet jeg ikke. Jeg tørr ikke la meg spå, for jeg aner ikke hvordan jeg kommer til å reagere om jeg får ett svar jeg ikke vil ha (om dere skjønner)

Jeg har også tatt ring teste, go den sa en gutt og så en jente, men her er det to gutter (gangske sikker på det altså[:D]) men det har kanskje noe med hvem som utfører den?
Har tenkt å kjøpe meg tarrot kort, bare for å se liksom....[:D]

ORIGINAL: Lois Lane

Jeg VET at det finnes ting som ikke kan forklares hvorfor skjer. For eksempel det at folk går igjen, at folk kan se at ting kommer til å skje (har hendt meg noen ganger). Har en kusine som ser både det ene og det andre, og jeg har ingen grunn til ikke å tro henne.

Når det gjelder spåing, vet jeg ikke. Jeg tørr ikke la meg spå, for jeg aner ikke hvordan jeg kommer til å reagere om jeg får ett svar jeg ikke vil ha (om dere skjønner)

Jeg har også tatt ring teste, go den sa en gutt og så en jente, men her er det to gutter (gangske sikker på det altså[:D]) men det har kanskje noe med hvem som utfører den?

Da må du jo tro litt på spåing likevel da for ellers så hadde du ikke tenkt å kjøpe tarot kort...

ORIGINAL: mammanr.1

ORIGINAL: Lois Lane

Da må du jo tro litt på spåing likevel da for ellers så hadde du ikke tenkt å kjøpe tarot kort...

Tja. egentlig bare for morroskyld. Jeg er åpen for det meste da. [:D]

Back
Topp