Er dere ofte ute å spiser?

Vi er veldig sjeldent ute. Vi har hatt småen med men det er litt stress med rastløse små

Enn del bor ikke i Norge så billigere å spise ute enn å koke selv, og ja barnet er med...

Oftere før da vi bodde i Asia. Da hadde vi ikke barn.
Nå er det kanskje en gang annenhver mnd,,og barna er med varierer. Nå er tuppa 4 så da har hun mer "ro i ræva" så det er mer aktuelt å ha henne med.

Nei.
Egentlig aldri.

Eller. Når farmor tar med alle sine etterfølgere. En gang i året.

Også stopper vi på et spisested og spiser når vi drar på ferie.

Selvsagt med ungene i begge tilfeller, men ingen av dem vil jeg kalle "gå ut og spise middag"

Svært sjeldent, og som regel blir det Egon eller peppez når vi først er ute. Nå er vi ennå sjeldnere ut å spiser etter eg ble vegetarianer :)

Vi har vært ute og spist én gang siden frøkna ble født, og da var vi på restauranten rett borti gata og snuppa hjemme med barnevakt som sendte bilde hvert tiende minutt, så hun var så godt som med oss :P

Mye mindre enn før :p Går gjerne på Fridays :) Og lille er med :)

Veldig sjeldent alle går ut og spiser, både med og uten barn. Med barna blir det gjerne McDonalds, Burger King eller Egon. Mannen og jeg (uten barn) foretrekker asiatisk, gjerne thailandsk, O'learys eller annet som måtte friste der og da.

Ikke veldig ofte, men barna er alltid med:)

Svært sjelden. Hender vi kjøper med kinamat hjem innimellom da

Stort sett kun på ferie her. Hjemme går det nok år mellom hver gang, om vi ser bort fra takeaway pizza og McDonald's da. Vi spiser hjemme.

Back
Topp