Er dere nede igjen på startvekt nå?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Her gjør visst ammingen susen. 5kg mindre enn da jeg ble gravid. Har ikke veid så lite siden jeg var russ Var på normalen i utgangspunktet også.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Eg veier noenlunde det samme som når eg ble gravid.. men for mye:( amming gjør ikkje susen:p men mistet noen cm på 30 days shread.. må starte opp igjen, for eg falt av når meg og guttene har vært sjuk;)
 
Nei, er vist ikke det. Men men, kunne jo spist mindre snop da. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Langtifra... Har vel 7 kilo igjen.. men kroppen er gått inn så klær begynner å passe.. Gjør svært lite for å gå ned i vekt, spiser hva og når jeg vil ogbingen trening så kan ikke forvente nedgang heller... :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg går mye turer da og trener litt styrke. Vært pause 2 uker nå pga eksamen. Har måtte lese mens lillemann sover :p

Men forrige gang klarte jeg ikke å gå ned i vekt før jeg sluttet å amme. Rart det gikk så mye raskere denne gangen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Nope :( ammer heller ikke, så har 7 kg
til der jeg var før jeg var gravid. Men vil ned 15 kg da ;)
 
Er lengre nede enn før dette svangerskapet, men mangler 1 kg for å være tilbake der jeg var før jeg fikk jentene. ...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 5 kg over startvekt, selv om jeg ammer masse. Men blir skikkelig sulten av ammingen, så spiser en del.

Vil gjerne ned 10 totalt, men tør ikke gjøre for mye pga ammingen.
 
Gått ned 20kg hittil :) Gikk bare opp 10kg som gravid men hadde en del fra før ;) Håper å komme ned 5-10kg til :)
Fikk en skikkelig kickstart når jeg ble syk og så operert, så det er nå jobben starter :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her er jeg 3 kg under startvekta. Håper på å miste 6 kg til:) er blitt veldig flink å trene i det siste og spiser sunt :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Gått ned 20kg hittil :) Gikk bare opp 10kg som gravid men hadde en del fra før ;) Håper å komme ned 5-10kg til :)
Fikk en skikkelig kickstart når jeg ble syk og så operert, så det er nå jobben starter :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Uff da, operert? Går det bra
 
Uff da, operert? Går det bra

Ja nå går det bra :) Fikk bukspyttkjertelbetennelse når mini var 3mnd...hadde crp på 500 og lå på sykehus i 1 1/2 uke. Utløst av gallesteinanfall, så fjerna galleblæra 1 1/2mnd etterpå for å unngå å få det igjen ettersom kroppen min ikke hadde tålt det så bra :) Fort gjort å gå ned litt når matlysta er på bånn og man ikke kan spise noe med fett gitt :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ja nå går det bra :) Fikk bukspyttkjertelbetennelse når mini var 3mnd...hadde crp på 500 og lå på sykehus i 1 1/2 uke. Utløst av gallesteinanfall, så fjerna galleblæra 1 1/2mnd etterpå for å unngå å få det igjen ettersom kroppen min ikke hadde tålt det så bra :) Fort gjort å gå ned litt når matlysta er på bånn og man ikke kan spise noe med fett gitt :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det skjønner jeg. Godt å høre at alt gikk bra til slutt da :)
 
Jeg er tilbake på startvekt. Men det har nok lite med amming å gjøre og mest med trening :) begynte å trene da gutten var 3,5 månede. Og etter det gikk det fort :)
 
Startvekt?? Hmm neeeei ikke helt kan du si.. :p
Har noen kilo igjen ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp