Er dere narch-mennesker?

nei,det har jeg aldri vært.. Når klokken blir 02,begynner jeg å glede meg
til å stupe i seng(hjemme[8D])
Men jeg er veeeeldig vors mnsk[:)] Nedtur å dra ut altså!![>:][:D]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Nei, er ikke, eller har aldri vært en sånn person... Tenkte meg på narch en gang da sambo og jeg nettopp hadde blitt i lag, jeg skulle til å dra(sammen med sambo) men slekta syns jeg var litt for full, og sendte oss hjem med privat skyss[:D]
Like greit det, siden gresset og himmelen var så sinnsyk lik!(trodde jeg sto, men lå i gresset, var ikke rart "gresset" var blått![:-])

hehe.. på tide å finne sengen da:P

Nei den tiden er over [:)]

ORIGINAL: Mamman til Leah

nei, jeg kan ikke vente med å dra ut! er absolutt ikke noe vors menneske..! :P men, alle kan ikke være like:)

ORIGINAL: Senator Malin

ORIGINAL: MammanTilKevin

ORIGINAL: ThisIsLove

Kommer ann på [:D]

Var på ett nach som tok litt vel av her i vinter...

Jeg kom hjem med snus i ørene. To kredittkort jeg ikke ante hvem var sine og hvordan jeg fikk tak i de, en halvspist ostepølse og to ølglass i veska, stort hakk over hele ryggen, balsam i håret, ketchup på begge albuene og sikkert mer som jeg ikke kommer på i farta. Jeg hadde verdens verste fylleangst dagen derpå og har ikke vært på nach siden [X(]

hehe... hørtes ut som en voldsom artig morning;):P

Hehe.. nei for jeg tok taxi hjem kl 9 om mårran. Walk of shame sa du?! [:o]
La meg kl 10 og våkna opp kl 12 og fikk ikke sove mer. HELT angst..[8D]

det verste er nå når det er så lyst ute, så hjelper jo ikke å snike seg hjemover kl 7 om morningen nå lenger... Ikke'no mørke:P alle ser jo hvor hard kveld man har hatt! ;)

uææææ... "walk of shame" igjennom nabolaget er det verste som finnes[X(]

jeg sier bare: stor veske= sminke,lave sko, og bukse! ;) no walk of shame:P

Eller som jeg har gjort noen ganger.. Gå i dagligdagse klær på festen/byen [:D]

hadde jeg bare klart det! :O jeg har en sånn merkelig sak at om jeg skal på byn, så e d kjole:P men har en bukse i vesken nå når det er så lyst om morningen;):P

liker nach veldig godt :P men no må eg jo vere istand til å vere mamma iløpet av dagen, så kan nok sjå laaaaangt etter neste nach... :P

Jeg er vors- og nach-menneske![:D] Den byturen imellom er liksom bare noe rør vi driver med før vi drar på nach og fortsetter festen![8D]
Kan ha noe med at "byen" i den byen jeg bor i for øyeblikket kan beskrives med to ord. Riiimelig tragisk.

ORIGINAL: StinkiStini

Jeg er hun trøtte som vil ha kebab og sooove..

Mmm kebabhouse så hjem:D

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

sign[:D][8D]

såfremt jeg ikke er på festival da [;)]

jeg drar sjelden på nachspiel, men for 14 dager siden var vi på sommer fest med jobben (jeg er en av de yngste der) vi dro rett fra festen til nach så var der kl 01.30

Når vi kom lekte de sånn der mime lek- (2 lag, trekk en lapp og mim det som står der- laget ditt skal gjette på deg så får de poeng)
Så var det min tur og trakk seff TREKANTSEX, så istedet for å vise en trekant med hendene og opp med 6 fingre etterpå begynte jeg å mime 2 gutter og 1 jente som hadde sex [X(][X(][X(][X(] viste jenten spm sto i doggy, en gutt som tok henne bakfra og en foran med Pi**en i munnen[X(][X(]

Blæææ- laget mitt klarte det[:D] men fy så jeg er blitt mobbet på jobben , takk gud for sommerferie (jobber på barneskole)

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

jeg drar sjelden på nachspiel, men for 14 dager siden var vi på sommer fest med jobben (jeg er en av de yngste der) vi dro rett fra festen til nach så var der kl 01.30

Når vi kom lekte de sånn der mime lek- (2 lag, trekk en lapp og mim det som står der- laget ditt skal gjette på deg så får de poeng)
Så var det min tur og trakk seff TREKANTSEX, så istedet for å vise en trekant med hendene og opp med 6 fingre etterpå begynte jeg å mime 2 gutter og 1 jente som hadde sex [X(][X(][X(][X(] viste jenten spm sto i doggy, en gutt som tok henne bakfra og en foran med Pi**en i munnen[X(][X(]

Blæææ- laget mitt klarte det[:D] men fy så jeg er blitt mobbet på jobben , takk gud for sommerferie (jobber på barneskole)

å herre.. eg hadde dødd på meg:P men så e eg ekstremt flau og da!

ORIGINAL: Frøken.Grønn

åjaaa!!! Jeg også!!!! Haaater nach [8D]

Samme her[:D]

Back
Topp