er dere mye ute?

rosapå ball

Glad i forumet
Junibarna 2015
Ønsker å være mere ute, men dagene strekker ikke til. Prøver å få oss et par trilleturer hver dag. Me ikke hverdag jeg får d til. Hvordan er det med dere?
 
Vi er stort sett ute på noe ila dagen, enter besøker noen, babysvømming, noen ærend o.l. Av og til synes jeg og baby derimot det er deilig å bare slappe av hjemme.. Kunne alltids trillet litt mer, er litt periodevis hvor mye vi triller :)
 
Alt for lite med storesøster på 2.5, syns det blir vanskelig med baby på slep, men det begynner å gå seg til. I forhold til babyen har jeg ingen dårlig samvittighet, han sover jo ute flere ganger om dagen og får masse frisk luft. Selv burde jeg nok trille for å få litt trim, men skit på. Så lenge vi får til noen gode uterutiner på storesøster framover, så lar jeg alle burde-burde ligge en stund til. :)
 
Jeg prøver å gå tur hver dag. Er godt for kropp og sjel. Men kolikken har satt en stopper for andre ting. Og rutiner er det beste for minsten. Nå som kolikken begynner å roe seg gleder jeg meg til å kunne farte litt mer rundt! :)
 
Back
Topp