Er dere mye ute?

Aravis

Elsker forumet
Ja, er dere mye ute med barna?
Jeg har intrykk av at det er mange unger som er inne mye av dagen. (ingen spesielle her altså, men generellt)

Skal ikke legge sjul på det selv, at det er veldig lett å leke inne istedetfor ute. Men vi er ute en tur hver dag, ca. [:)]

(Og da tenker jeg ikke på turer i vogn, men å leke ute i søle og vann, sol og vind/regn) [:D]

Vi er en god del ute i hagen, også er hun med ut i garasjen når vi fikser sykler osv... Prøver å være mye ute, men merker at tiden går fort når vi kommer hjem fra barnehagen. I helgene er vi mye ute [:D]

Hmm, når jeg var hjemme med snuppa, var vi ute hver dag. Nå er det mammaen min som er sammen med henne men jeg har intrykk av at dem er også ute dagen lang. Turer og lek ned på bakken. Pappaen har kjøpt en fin huske så det blir mye brukt. Også har vi en sånn klatrestativ - sklia (hjemmelaget). Den elsker hun. Å kaste kongler er moro og leke med ball. Mye å finne på for dagen[;)]

Må gå til innkjøp av parkdress tenker jeg! Vi er mye ute men skulle gjerne lekt mer på bakken! 

Prøver å få til minimum en tur om dagen. Kommer helt an på været og hvilke planer vi ellers har for dagen.  Men som hovedregel, helst en tur ut på formiddag og en på ettermiddag.

Føler vi er mye ute egentlig, har lekeplass rett utenfor huset.
Så bruker den masse.
Snuppa kan sitte timesvis og grave i sanden[:D]

Er ute ca 1-2 ganger til dagen.
Noen dager ikke, og noen dager 3 ganger.
Varierer[:)]

På hverdagene når vi jobber og han er i barnehagen strekker ikke tiden til å være ute.
Man han er jo masse ute i barnehagen da[:)]
På fridager og helger er vi alltid ute minst en gang om dagen,
vi triller, er i lekeparken med sandkasser og huske, og er i haven[:D]
Vi har vel stort sett hvert ute minimum 1 gang hver dag siden han ble født.

Må nnrømme at jeg noen ganger har litt dårlig med tålmodighet,
disse dagene er vi nok ikke så lenge ute som vi kansje burde[&:]
Men stort sett koser jeg meg veldig med lillegutt.[:D]

ORIGINAL: Elisabeth og to små

Jeg har luksusen av terrasse rett utenfor stua. Så de kan leke og herje ute dagen lang, mens jeg kan tusle i 1.etasje eller sitte ute med dem.[:)] 

Vi har terasse rett utenfor stua vi også, men den er rekkverkløs, gitt. [8D] Driver å river den, og skal ha ny neste sommer. *glede meg*

ORIGINAL: Aravis

Jeg har luksusen av terrasse rett utenfor stua. Så de kan leke og herje ute dagen lang, mens jeg kan tusle i 1.etasje eller sitte ute med dem.[:)] 

Vi har terasse rett utenfor stua vi også, men den er rekkverkløs, gitt. [8D] Driver å river den, og skal ha ny neste sommer. *glede meg*

Blir deilig ja! Mannen her hadde store planer om å utvide terrassen i sommer, men tida strakk ikke til. *sytsyt*[8D]

Vi har hatt planer om drenering og veranda i flere år, samme med nye garasjeporter som mannen skal lage og søppelkassehus. Han får jo aldri tid [8D] Så her ble beising av hus prioritert istedet, gitt.. Men det blir fint da [:D]

Jeg prøver å ta henne med ut når jeg har mulighet, men nå jobber jeg mye kvelder og ukurante tider, så det er ikke alltid så lett! Og sambo er litt sløv akkurat der. I det siste har hun protestert høylytt på å bli trilla i vogn, så lange trilleturer blir det ikke mange av. Må finne på noe annet.

vell, hun er ute i barnehagen, og er ute litt her hjemme og..
vi går i fjøset da om kvelden, så det er vel sånn ca ute siden det er kaldfjøs vi har [:)]

Back
Topp