M
Moderator Heidi
Guest
Som babykino babysvømming eller annet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babysang. Og vurderer babysvømming på nyåret.
Er det ikke barselgruppe der du bor? Hvor bor du? Det er veldig deilig å ha en barselgruppe.. Vi møttes først på helsestasjonen også møtes vi videre på eget initiativ!Har meldt oss på baby svømming, men ikke fått innkalling. Ellers gjør jeg ingenting syns hittil at det er ett evig mas å komme seg ut døren og ikke minst stressende å være på offentlige steder når babyen gråter, vil ha pupp, ny bleie osv osv. Innimellom har baby vondt i magen. Jeg derimot skulle ønske hs hadde noen barselgruppe og man kunne dratt hjem til folk (byttet på). MYE mer avslappende dersom baby er litt "kranglete".
Er det ikke barselgruppe der du bor? Hvor bor du? Det er veldig deilig å ha en barselgruppe.. Vi møttes først på helsestasjonen også møtes vi videre på eget initiativ!
Bor på Østlandet. Hs har ikke nevnt ordet barselgruppe engang. blir jo invitert gjennom noe gruppe greier (facebook), men her er det mye cafe/kino opplegg. Som jeg syns ikke gir mening å Ta med baby på.
Sier som den over her!! Spør på helsestasjonen, evt. kan du jo lage en tråd her inne; om folk bor i området og vil møtesBor på Østlandet. Hs har ikke nevnt ordet barselgruppe engang. blir jo invitert gjennom noe gruppe greier (facebook), men her er det mye cafe/kino opplegg. Som jeg syns ikke gir mening å Ta med baby på.
Spør på helsestasjonen, eller evt ta initiativ til det selv. Er helt sikkert flere septembermammaer der som ønsker det