Er dere med på noen aktiviteter med babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Har vært på babykino, også har vi barselstreff en gang i uka. Har tenkt meg på babysang, men ikke kommet meg i vei enda. Prøver på nytt på nyåret. Også mor/barn trening er under planlegging :)

Er med på barseltreff og babysvømming! Har lyst til å prøve babykino.. Men det er ikke store utvalget av filmer/tider!! Kommer til å fortsette med videre kurs på babysvømming :)

Begynner på barselyoga neste uke :) Følger med på babykinoprogrammet også, men jeg er nok litt kresen :P Hadde lyst til å melde oss på babysvømming, men får det ikke til å passe til timeplanen min til våren, dessverre :(

Kommer nok til å vurdere babysang over nyttår.

Her har vi vært på babykino, babysang, babysvømming hver uke, museum besøk for mor-baby alt sammen med barselgruppen :) Superhyggelig!

Har meldt oss på baby svømming, men ikke fått innkalling. Ellers gjør jeg ingenting :P syns hittil at det er ett evig mas å komme seg ut døren og ikke minst stressende å være på offentlige steder når babyen gråter, vil ha pupp, ny bleie osv osv. Innimellom har baby vondt i magen. Jeg derimot skulle ønske hs hadde noen barselgruppe og man kunne dratt hjem til folk (byttet på). MYE mer avslappende dersom baby er litt "kranglete". :P

Har meldt oss på baby svømming, men ikke fått innkalling. Ellers gjør jeg ingenting :P syns hittil at det er ett evig mas å komme seg ut døren og ikke minst stressende å være på offentlige steder når babyen gråter, vil ha pupp, ny bleie osv osv. Innimellom har baby vondt i magen. Jeg derimot skulle ønske hs hadde noen barselgruppe og man kunne dratt hjem til folk (byttet på). MYE mer avslappende dersom baby er litt "kranglete". :P
Er det ikke barselgruppe der du bor? Hvor bor du? Det er veldig deilig å ha en barselgruppe.. Vi møttes først på helsestasjonen også møtes vi videre på eget initiativ!

Vi er på babysang og i barselgruppe. Skal på babysvømming så fort nytt kurs starter på nyåret.

Er det ikke barselgruppe der du bor? Hvor bor du? Det er veldig deilig å ha en barselgruppe.. Vi møttes først på helsestasjonen også møtes vi videre på eget initiativ!

Bor på Østlandet. Hs har ikke nevnt ordet barselgruppe engang. blir jo invitert gjennom noe gruppe greier (facebook), men her er det mye cafe/kino opplegg. Som jeg syns ikke gir mening å Ta med baby på.

Bor på Østlandet. Hs har ikke nevnt ordet barselgruppe engang. blir jo invitert gjennom noe gruppe greier (facebook), men her er det mye cafe/kino opplegg. Som jeg syns ikke gir mening å Ta med baby på.

Spør på helsestasjonen, eller evt ta initiativ til det selv. Er helt sikkert flere septembermammaer der som ønsker det :)

Sier som den over her!! Spør på helsestasjonen, evt. kan du jo lage en tråd her inne; om folk bor i området og vil møtes:)

Rakk ikke melde oss på babysvømming første omgang, men skal gjøre det nå til det nye kullet over jul :) gleder meg masssse

Back
Topp