Er dere mange som fortsatt venter på den lille i magen?

Det var legen som satt opp den dagen når jeg var hos henne sist. Så henviser hun meg til sykehuset for overtidssjekk samme dag, etter sjekken hos henne :) Så sykehuset blir ikke kontaktet før den dagen.

Har du time hos jordmor/lege før den tid? Eller den dagen?
Var hos lege i dag, å da skulle han sende inn henvisning til overtidskontroll....klarer ikke å huske sist hvordan de kontaktet meg...
 
Var hos lege i dag, å da skulle han sende inn henvisning til overtidskontroll....klarer ikke å huske sist hvordan de kontaktet meg...

Åja, da er det nok flere måter å gjøre det på :) Er jo ikke så mye poeng i å sende henvisning før man vet om man faktisk ennå er på overtid når den dagen kommer tenker jeg.
 
Var hos lege i dag, å da skulle han sende inn henvisning til overtidskontroll....klarer ikke å huske sist hvordan de kontaktet meg...

Her ringte jordmor inn til sykehuset og satte opp time, fikk time 7 dager etter termin (tirsdag 28.11). Vet jo ikke om jeg trenger den, men den er jo på samme sykehus som jeg skal føde, så enkelt å si ifra om vi ikke trenger den :)
 
Her ringte jordmor inn til sykehuset og satte opp time, fikk time 7 dager etter termin (tirsdag 28.11). Vet jo ikke om jeg trenger den, men den er jo på samme sykehus som jeg skal føde, så enkelt å si ifra om vi ikke trenger den :)
Joda da ringte de fra sykehuset, men fikk ikke komme inn til kontroll før på mandag, å da er det 9 dager siden termin? Er ikke det drøyt ?
 
Joda da ringte de fra sykehuset, men fikk ikke komme inn til kontroll før på mandag, å da er det 9 dager siden termin? Er ikke det drøyt ?

De setter vel ikke i gang før 11dager etter, så har ikke noe skjedd da kan det jo være at du får en time til igangsetting ganske raskt hvertfall. Tror nok noen dager til eller fra ikke spiller så stor rolle, da har kroppen mere tid til å klare det på egenhånd.
Kan være de har ulike teorier på det der på de ulike sykehusene :/
Men da har du helgen til å se om noe skjer, de ville nok ikke satt igang i helgen uansett :)
 
Back
Topp