er dere like?

EmmaT

Gift med forumet
foreldrene deres utseendemessig?

jeg er en god blanding. mammas kropp, pappas øvre ansiktsdel og mammas munn.

hvem jeg fikk den snadder ass`en min fra aner jeg ikke. mamma og pappa har bare hull i ryggen [8|][:D]

er vel veldig lik mamma i utseende ja

Jeg har fått høyden og ansiktet til pappa. Er nesten like høy som han. Kan vel kanskje ligne litt på mamma innimellom, men ikke ofte.
Får høre at jeg ligner på min søster's avdøde mor. Som døde en del år før jeg ble født[8|] Vi har samma far...
Jeg har fått slankheten til mamma da... Så er vel jevnt fordelt med gener ja...

hadde jeg vært gutt så hadde jeg vel vært pappa.. hehe
kanskje ikke så ille, men ja, helt klart veldig lik pappa..

ORIGINAL: mammantTS

hadde jeg vært gutt så hadde jeg vel vært pappa.. hehe
kanskje ikke så ille, men ja, helt klart veldig lik pappa..

hehe sånn er det med lillesøs og. ser ut som pappa i en kvinnelig utgave [:D]

er klin lik pappa sin side av slekten[;)]
mamma er liten og tynn.
pappa er litt høg og passe i kropsfasong.[:)]

Jeg er en veldig god blanding, men jeg er nok mest lik mamma og søstern min er mest lik pappa.
Mange syns jeg og søstern er utrolig like!

vet ikke

ORIGINAL: lille iskaffe

er vel veldig lik mamma i utseende ja

Jeg også! Får høre det ofte.

god blanding.. kanskje mest lik mamma[:)]

Helt like mamma![>:] hehee

Har en del bilder fra da jeg var liten/yngre hvor jeg er veldig lik mamma som ung, men nå i voksen alder har jeg klart arvet en hel del trekk fra pappa, mens søster'n er er kopi av mamma i kropp og fjes.
Mamma (og søster'n) har små, pene trekk i nette fjes, mens jeg har arvet pappas relativt små trekk og litt klumpete nese i et mer åpent ansikt.
Fallet i håret har jeg nok også arvet fra pappa siden mamma og søster'n har rett hår.

Ellers er jeg og søster'n relativt forskjellige-men-like - høye, frem til nå relativt slanke/magre, blåøyde og med litt lik mimikk osv.
Fargene har jeg ikke etter noen - mamma var i hvert fall blond da hun var liten, men både hun, pappa og søster'n er mørke mens jeg har gått fra blond til kommunefarget med årene. [8D]

har alltid fått høre at eg er såååå lik pappa(av mamma). men på bilder så ligner eg mest på mamma. trur at eg har mamma sitt utsende og pappa sin "oppførsel"[:D]

er veeldig lik begge to faktisk..

Ikke på verken mamma eller pappa, ikke i det hele tatt[8|][:)]

Jeg er lik mamma,  har jeg alltid vært. Samme trekkene og kroppsfasong (iallfall da hun var yngre[8D])

Jeg har pappas kropp og mammas ansikt[:)]

Va lige mor mi, he litt av far og.

Back
Topp